کیمیا در اندیشه پیشرفت صنایع معدنی ایران

بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.

صنعت است و برای شرکتی که قرار است پذیره‌نویسی به صورت اسمی داشته باشد، ایده‌آل است و چشم‌انداز مناسبی را برای سرمایه‌گذاری نشان می دهد.

هدف‌گذاری کسب درآمد ۱۵۰۰ میلیارد تومانی طی ۵ سال

در ادامه این نشست فرح‌آبادی مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه کیمیا گفت: در سال ۹۹ بالغ بر ۲۲۰ هزار میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۴۰ هزار میلیارد تومان انتشار انواع اوراق را شاهد بودیم که این امر نشان می‌دهد موقعیت خوبی برای کار کردن شرکت‌های تأمین سرمایه فراهم است.

وی گفت: امروز این صنعت در اقتصاد جایگاه خوبی دارد و ۷ شرکت بورسی تأمین سرمایه، دارای ۵۷ هزار میلیارد تومان ارزش بازار هستند که بیش از یک درصد ارزش بازار صنایع در مجموع کل بورس را به خود اختصاص دادند.

فرح‌آبادی با بیان اینکه به تأمین سرمایه کیمیا به‌عنوان تأمین سرمایه حرفه‌ای و تخصصی نگاه می‌کنیم افزود: با حضور تأمین سرمایه کیمیا که برای اولین بار در کشور با رکورد سرمایه ۲۰۰۰ میلیارد تومانی پذیره‌نویسی خواهد شد، ارزش بازار و جایگاه این شرکت‌ها ارتقا می‌یابد.

مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه کیمیا اظهار داشت: این شرکت برنامه مفصلی برای ورود به حوزه صندوق‌های سرمایه‌گذاری کالایی و تخصصی و استفاده از ابزارهای رتبه‌بندی اعتباری با تأکید بر فلز مس را در برنامه کاری خود دارد.

وی ادامه داد: سهم معدن در GDP ایران یک درصد و در جهان ۵ درصد است و نشان می‌دهد که بخش معدن کشور موقعیت زیادی برای کار کردن دارد.

مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه کیمیا گفت: برنامه داریم تا ظرف ۵ سال آینده سرمایه اسمی شرکت را حداقل تا ۴۵۰۰ میلیارد تومان افزایش بدهیم و مدارک و مستندات متقن را به بورس ارایه دادیم.

فرح‌آبادی تأکید کرد: هدف‌گذاری ما رسیدن به درآمد ۱۵۰۰ میلیارد تومانی طی ۵ سال است. همچنین برای سود عملیاتی ۱۴۰۰ میلیارد تومانی و سود خالص ۱۲۰۰ میلیارد تومانی طی ۵ سال برنامه داشته و پیش‌بینی دقیقی انجام دادیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا