امام جمعه اهل سنت بندرعباس در خطبه های نماز جمعه: مردم هرمزگان بخاطر ابتدایی ترین امکانات درمانی آواره استان های دیگر هستند/ بیماران برای ام آر آی باید دو ماه در نوبت بمانند یا به استان دیگر بروند/مردم هرمزگان از ابتدایی ترین امکانات درمانی محروم هستند/ مسئولان علوم پزشکی شایستگی بیشتری از خود نشان دهند

امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: سطح امکانات و زیرساخت های پزشکی هرمزگان به اذعان مردم و مسئولین بسیار پایین است و بسیاری از مردم مجبورند برای انجام برخی امور درمانی ابتدایی به استان های دیگر مراجعه کنند.

به گزارش اشکان نیوز ، شیخ یوسف جمالی در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه استان هرمزگان با دارا بودن ظرفیت و امکانات بالا شایسته چنین وضعیتی در حوزه درمانی نیست، افزود: بسیاری از مناطق و استان های کشور به دلیل ظرفیت و شرایط اقتصادی هرمزگان از آن تغذیه می کنند اما مردم این استان از ابتدایی ترین امکانات پزشکی محروم و برای درمان های ساده آواره تهران، یزد، شیراز و شهرهای دیگر هستند.

وی با ابراز تأسف از عدم خدمات ام آر ای به دلیل خرابی دستگاه ها افزود: یک بیمار برای استفاده از این امکان بایستی یک تا دوماه در نوبت بماند و یا با صرف هزینه بالا به خارج از استان عزیمت و خودش را مداوا کند.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس فراهم کردن این امکانات را ساده عنوان کرد و افزود: برخی از امکانات مثل ام آر ای باید  در بسیاری از شهرهای استان وجود داشته باشد تا مردم جاسک، رودان، میناب، بندرلنگه، پارسیان و … هم نیازی به عزیمت مرکز استان نداشته باشند؛ حال اگر این امکان در بندرعباس که مرکز استان است، وجود نباشد، شایسته مردم نیست.

شیخ جمالی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خواست تلاش و شایستگی بیشتری از خود نشان دهند تا این امکانات برای مردم فراهم شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا