بیانیه انجمن روزنامه نگاران مسلمان شهر تهران در خصوص بیانیه مهندس میر حسین موسوی

بسم الله الرحمن الرحیم 19/5/1401 چه زاهدانه دم از زهد می زند هرجا سخن اگر به میان از حرام می آید از این گروه منافق یقین کنم ابلیس به شکوه پیش حق ذوالکرام می آید

به گزارش اشکان نیوز ، نظر به اینکه اخیراً در سایت کلمه که به نوعی ارگان مرتبط به جنبش موسوم به سبز است که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ مهندس میر حسین موسوی که در یک پیش داوری عجولانه وعامدانه ودر اقدامی فرار به جلو وبدون اعتنا به آمار اعلامی مقامات رسمی وقانونی خود را برنده انتخابات ریاست جمهوری دانست ، و با هدایت بخشی از افکار عمومی و حمایت سازمان‌های اطلاعاتی مخالف جمهوری اسلامی مانند سرویس موساد و عربستان و آمریکا بر ضد حاکمیت مستقر و شعارهای به ظاهر مردمی درصدد برآمد که خود وتیم حمایت کننده خود را بر رقیب و مردم تحمیل نماید.

همین امر سبب سوءاستفاده ضدانقلاب و آشوبگران وحتی همراهی منافقین و سلطنت طلبان شد که در پی ایجاد آشوب همگانی جهت تخریب و سرنگونی کلیت نظام جمهوری اسلامی و آن هم فقط و فقط برای احیای حاکمیت ظلم و جور بر باد رفته سلطنت و فرقه رجوی بر ویرانه‌های بر جا مانده از تخریب مملکت بودند، و در این بین صدها خانواده ایرانی در اثر آشوب‌های آن سال داغدار شدند و همین گونه بیانیه‌ها و دعوت مردم به آشوب ضررهای جبران ناپذیر سیاسی و مادی و معنوی برای مردم و نظام داشت که توصیف آن وقایع خارج از حوصله این مجال است.

متأسفانه مهندس موسوی علیرغم تأکیدات دلسوزان نظام و رهبری انقلاب دایر بر مرزبندی با معاندین و بازگشت به مسیر قانون مجدداً و کاملاً عامدانه بر ادامه آشوب‌ها و هم مسیر شدن با دشمنان مردم ایران و نظام تأکید می‌ورزیدند.

علی ایهال اخیراً نیز با صدور بیانیه‌ای همسو با دشمنان بطور تلویحی سردار شهید حاج حسین همدانی را مورد حمله و «تاخت و تاز» قرار می دهد و تلاش ایشان در مهار آشوب‌های آشوب طلبان داخلی که جان صدها نفر از شهروندان عزیزمان را گرفتند و نیز جهاد ایشان با شجره خبیسه داعش را زیر سوال می برد؛ که وقیح‌ترین دشمن بشریت بود با نام اسلام به دنبال تیشه زدن به بنیه اسلام بود؛ که در این راه جان عزیزشان را نیز فدای امنیت مردم ایران نمودند.

از طرفی در دیگر قسمت بیانیه ایشان هشدار می‌دهد که نباید رهبری موروثی شود که ایشان اظهار چنین اخباری مجعول و پیش داوری ، غیب گویی مضحک ، نادیده انگاشتن نهاد قانونی خبرگان رهبری دایر بر انتخاب فرزند رهبر به عنوان رهبر آینده با ایجاد این انگیزه که مردم در انتخاب رهبر آینده خویش هیچ کاره‌اند کاملاً معلوم است که هدفش تهییج افکار عمومی و تحریک مردم به مقابله با ارگان رهبری به عنوان بخش دیگری از تکمیل استراتژی ایجاد آشوب است و غیر این تحلیل دیگری متصور نمی باشد.

ولذا باید گفت جناب موسوی خود بهتر می‌دانید که شما وامثالهم در بوجود آوردن این وضعیت مشقت بار کم سهمی نداشته‌اید پس چرا می‌خواهید بار دیگر با برنامه ریزی آشوب‌های گسترده بار دیگر مادران دیگری را داغدار کنید؟

زیرا مردم ایران فراموش نخواهند کرد که بحث خصوصی سازی مشاغل و ارگان‌ها و سکوت معنادار حضرتعالی، هم در دولت جنابعالی وهم در دولت آقای هاشمی برنامه‌ریزی و پیاده شد که سبب از بین رفتن امنیت شغلی و زوال خانواده ها و حق‌کشی‌های برخی پیمانکاران وابسته به برخی ارگان‌های وابسته به دولت علیه قشر ستمدیده و اثرات سوء این تصمیم گیری استعماری سبب از بین رفتن بسیاری از استعدادها و سرمایه‌ها و نیروی انسانی مستعد شد ، دیگر تصمیم گیری‌های وحشتناک در دولت جنابعالی که تخم کینه بسیاری از همراهان انقلاب را با امام و انقلاب برجای گذاشت.

در بخش دیگری از این بیانیه ایشان می گوید: حاکمیت بهار عربی را به بیداری اسلامی تغییر داد و نیز تلاش‌های شبانه‌روزی رزمندگان همسو با نظام را تحقیر نموده و جبهه مقاومت را عامل آواره شدن و کشته شدن مردم سوریه می‌داند و نظام را متهم می‌کند به دست برد در تغییرحقیقت .

حال باید پرسید جناب میرحسین آیا نبرد جبهه مقاومت با مخوف‌ترین گروه‌های تروریستی جهان که مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند و فقط فقط برای سرنگونی نظام ایجاد افغانستانی دوم برای ملت ایران تعلیم دیده و تلاش می کردند ، تغییر معانی و مضمون حقیقت است؟

باید پرسید انقلاب ملت‌های ستمدیده منطقه علیه دولت‌های خودکامه که دارای پشتوانه آمریکایی و صهیونیستی بودند ، تغییر مضمون حقیقت است ؟ و تغییر بهار عربی به بیداری اسلامی؟

باید پرسید جناب موسوی با تأیید بهار عربی آیا خود شما به دنبال تأسیس جبهه عربی بر ضد ایرانیت ما نیستید؟

باید پرسید آیا تشویق نظام به ایجاد جبهه اسلامی همسو با اسلامیت ملت ایران آیا تغییر حقیقت است ؟

باید پرسید مثله شدن وله شدن اجساد شریف رزمندگان فاطمیون و زینبیون و پاسداران سپاه قدس و بسیجیان مدافع حرم که با تقدیم جان مبارکشان امنیت پایدار به مردم شریف سوریه هدیه دادند و شر شیطان خبیس را از سر ملت مسلمان سوریه کم کردند؛ مقصر ناامنی‌های سوریه اند؟ والله مردم سوریه و عراق رشادت‌های شهید حاج قاسم و مدافعین حرم را از یادشان تا ابد نمیرود و آنها نظرشان به عدالت وحقیقت نزدیکتر است نه جنابعالی!

باید پرسید جناب آقای میرحسین موسوی ظاهر فراموش کرده‌اید آمریکا و هم پیمانانش در دولت خود جنابعالی چه بر سر مردممان آوردند و بعد از فتنه صدام فتنه داعش را بوجود آورده واکنون نیز در مرز شرقی کشور، فتنه طالبان را برایمان الم کرده‌اند که همین جبهه مقاومت را برای جنگ احتمالی آینده دوباره باید بسیج کرد که شما منکر جهاد با شیطان آنها هستید!؟ که بسیار بسیار شرم آور است !

باید پرسید جناب مهندس موسوی شما که خود قرار بود از قانون اساسی و نظام پاسداری کنید چه شده است که به ضدیت با نظام و مردم ایران روی آورده‌اید؟

آیا می‌توان قضاوتی جزو همراه شدنتان با قسم خورده‌ترین و مخوف‌ترین دشمن ملت ایران یعنی داعش و رژیم صهیونیستی و منافقین دانست؟

سخن آخر اینکه انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان شهر تهرآن ضمن محکوم کردن اینگونه سخنان شرم آور ودشمن شاد کن ؛ به ملت شریف ایران اعلام می‌کنم که اینگونه سخنان مجدداً بیانگراستراتژی آشوب‌های دیگری است که دشمنان ملت ایران سعی دارند با بهره گیری از عوامل داخلی و با ایجاد تنش در فضای روانی از وضعیت آشفته اقتصادی در کشور سوءاستفاده کرده و با تحریک افکار عمومی متشنج باعث شوند که تشخیص «سره از ناسره» برای مردم مشکل شود و با ایجاد سلسله عملیات‌های روانی و فیزیکی نظام سیاسی را دچار اضمحلال نموده و با ایجاد حکومت‌های دست نشانده یا دیکتاتور و جنایتکار به یغماگری منافع ملی مردم ایران بپردازند.

پس لزوم هوشیاری وعدم همراهی مردم با عوامل دشمنان ملت ایران شرط لازم وضروری پایداری منافع ملی وامنیت پایدار برای ایران عزیزمان است.

مهندس مهدی کیان
مسئول انجمن روزنامه نگاران مسلمان شهر تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا