درمانگاه فرهنگیان بندرعباس با امکانات کامل تجهیز شد

با پیگیری استاندار هرمزگان، درمانگاه فرهنگیان بندرعباس که امکاناتی برای ارائه خدمات مناسب درمانی به خانواده بزرگ فرهنگیان استان نداشت با جدیدترین امکانات، تجهیز شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه بازدید از درمانگاه فرهنگیان بندرعباس اظهار داشت: این درمانگاه با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود و از آبان ماه کار بازسازی و تجهیز این درمانگاه آغاز شد و خوشبختانه در روزهای گذشته تجهیزات مورد نیاز برای این درمانگاه به استان رسید.

وی افزود: امروز این درمانگاه به تجهیزات مورد نیاز در بخش های بینایی سنجی و چشم پزشکی، شنوایی سنجی، دندان پزشکی، اکو، سونوگرافی، فیزیوتراپی، دستگاه تصویربرداری از دندان، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، زنان و زایمان، کودکان و سایر موارد عمومی و تخصصی مجهز شده است.

استاندار هرمزگان گفت: برای تجهیز این درمانگاه اعتبار قابل توجهی تخصیص یافت و خوشبختانه در حال حاضر شاهدیم که این فضای درمانی به فضایی در شان فرهنگیان محترم استان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: جایگاه و نقش معلمان در توسعه استان نقشی بی بدیل است که می‌توانند با فعالیت مستمر و مفید خود نخبه پروری کرده و دانش آموز المپیادی موفق به استان تحویل دهند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا