سلام مدعی الخبرنگار

صدای مردم بودن برای خبرنگار و رسانه هزینه‌های سنگینی دارد مخصوصاً در استان‌های جنوبی کشور که بسیار محروم هستند.

جشنواره‌ای جدیداً راه‌اندازی شده تحت عنوان نقد برتر درباره قوه قضاییه در همین راستا جناب دادستان و دستگاه امنیتی بندرلنگه این مطلب را بدانید کار خبرنگار «پرسشگری» و «انعکاس صدای مردم» است .

کار روابط عمومی و تیم رسانه‌ای وابسته به حاکمیت انعکاس صحبت‌های مدیران است و قرار نیست که رسانه‌های خصوصی و خبرنگاران آزاد بلندگو ، بوق و بله قربان‌گوی مدیران باشند و هر آنچه دیکته شود بگویند؛ چشم. اگر انعکاس صدای مردم پایه‌های میزهایی که روی آن نشسته‌اید را دارد می‌لرزاند بحث دیگری است ..

اسم مصاحبه مطبوعاتی با زلزله‌زدگان سایه خوش «انتشار عکس و تصاویر و مطالب خلاف عفت عمومی» نیست به جای حل کردن مشکلات اقتصادی مردم و برگزاری علنی دادرسی‌ها و طرح شکایت برای بازپس‌گیری جزایر ایرانی (آریانا و زرکوه) اینگونه پرونده‌سازی‌‌ها موجب بی‌اعتمادی و باعث بدبینی مردم به حاکمیت می‌شود.

اگر دیروز به جای پمپاژ رسانه‌ای قول وعده‌های دروغین مسئولین ، صدای مردم زلزله‌زده فین و رضوان انعکاس رسانه‌ای پیدا می‌کرد امروز مثل بندرلنگه امکانات می‌گرفتند.

اگر قصد دارید در استان هرمزگان با طرح شکایت‌های رنگارنگ از خبرنگاران ایجاد ترس یا وحشت کنید که خبرنگار و رسانه توبه کنند و درس عبرتی برای سایر خبرنگاران شود که از انتشار صدای مردم دست بردارند و بشوند بلندگوی حاکمیت بدانید سخت در اشتباه هستید سلف گذشته این مسیرها را در کشور رفتند و نتیجه معکوس گرفتند.

مردم هرمزگان بدانید عامل فلاکت ، فقر و مخصوصاً بیکاری جوانان شما کسانی هستند طی این سالها علیه صنایع و دولتمردانی که وعده‌های پوشالی می‌دهند اعلام جرم و طرح شکایت نمی‌کنند که اگر کرده بودند با اینهمه ظرفیت اقتصادی رتبه برتر فلاکت و بیکاری را نداشتید.

انتظار آن است که بازرسان محترم قوه قضائیه (ترجیحاً از مرکز و نه استان هرمزگان) پرونده علت رتبه برتر فلاکت و بیکاری مردم هرمزگان با این همه صنایع بزرگ اقتصادی و علت اینکه قوانین جاری کشور اعمال نمی‌گردد در جذب نیروی‌های بومی و پرداخت مالیات ، حساب بانکی و اختصاص درصدهایی که قانون مشخص کرده تحت عنوان مسئولیت‌های اجتماعی به استان هرمزگان را به دقت بررسی فرمایند و اجازه ندهند کسانی که برای حفظ سرمایه‌های ملی و پیشگیری از تضییع حقوق مردم، مجاهدت می‌کنند، با اینگونه اقدامات ناشایسته و نا‌بایسته روبرو شوند.

اخبار مرتبط

سکوت معنا دار در برابر جزیره خواری

کل روستا تخریب شده از صفر باید ساخته شود

مردم زلزله‌زده سایه خوش: کمک‌های مردمی می‌رسد نه دولتی

وزیر و نماینده برای خودنمایی و عکس گرفتن آمدند نه داد مردم زلزله‌زده سایه خوش بندرلنگه

زلزله‌زدگان سایه خوش «آب ، برق و سرویس بهداشتی» ندارند

از شب گذشته در شرایط زلزله‌زدگی ۵ موتورسیکلت از ما دزدیدند

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا