آقای اژه‌ای شخصا به این پرونده رسیدگی کنید

1- بخواهید فیلم۴جلسه آخر دادگاه امامی را برای شما بیاورند. جلسه‌ای که «ادعای خلاف واقع قهرمانی در مورد کارتنخواب بودن یکی از شاهدین» مشخص شد و طرف در دادگاه اعتراف کرد که کارتنخواب نیست و دارای زمینی در چالوس به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان است.

جلسه‌ای که آرمان علمایی در حضور قاضی گفت که کیفرخواست به نقل او در مورد امامی دروغ نوشته و قهرمانی و سمیعی بعد از این دو اظهارات، هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.

در هیچ یک از پرونده‌های امامی تا قبل از ۴ جلسه آخر، قهرمانی اجازه نمی‌داد اشتباهات کیفرخواست افشا شود و اگر افشاگری‌های فسادیاب نبود و آقای مسعودی‌مقام دستور پیگیری افشاگری‌ها را نمی‌داد، هیچ‌وقت این‌ها افشا نمی‌شد. از جمله دروغ بودن موضوع کارتنخواب در پرونده بانک سرمایه که نشان داد شهادت‌های این فرد علیه امامی دروغ بوده.

۲-دستور دهید فایل صوتی که بین کارتنخواب دروغین و سمیعی هم هست در اختیار شما قرار بگیرد. این فایل صوتی در دادگاه بانک‌سرمایه افشا شد. این صوت برای سمیعی بازپرس بسیار گران تمام شد و رسانه‌‌های سفارشی، مجاب شدند در موردش چیزی ننویسند!

۳- بخواهید گزارش دهند که چرا پرونده حاجی‌میری و عبدالله رنجبر و مصطفی انصاری، کارشناسی مالی شده اما پرونده هزار میلیاردی امامی(به ادعای خودشان)یک صفحه کارشناسی مالی ندارد؟چرا سمیعی عجله داشته تا پرونده امامی را به استجازه برساند اما در عوض پرونده حاجی میری و بقیه به این دادگاه نرسد؟

۴- آقای اژه‌ای خاطرتان هست در یک مصاحبه فرمودید امامی فرار نکرده و یک بدهکار دیگر (علیرضا موحدی) فرار کرده؟ این نکته مهم را پیگیری کنید که چطور پرونده موحدی هنوز در مرحله کارشناسی است و مشمول مرور زمان شده؟ چرا سمیعی هدفش در راستای اهداف «مثلث سمیعی توانگر قهرمانی» این بوده که فقط پرونده چهره‌های جنجالی مانند امامی به دادگاه استجازه برسد؟ هیچ کاری نکردن یک بازپرس در مورد برخی پرونده‌ها یک موضوع مهمه که باید حفای قوه قضاییه به آن ورود کند!

۵- استعلام فروش زمین لواسان نکته مهمیه که آقای مسعودی‌مقام آن را در پرونده بانک سرمایه کشف کرد!

چرا سمیعی و قهرمانی و مدیران وقت بانک سرمایه آن را مخفی کرده بودند؟ بانک سرمایه، ملک لواسان محمد امامی را در سال ۹۵ به مبلغ ۳۰۱ میلیارد فروخته بوده و این موضوع را پنهان کرده؟ به اذعان مدیران بانک سرمایه در دادگاه که می‌گویند ما این زمین را به قیمت خوبی فروخته بودیم اما قهرمانی و سمیعی اصرار می‌کنند ما فروش را کنسل کنیم و به خریدار بگوییم که بیا و پولت را پس بگیر؟ موضوعی که می‌توانست گران‌نمایی را منتفی کند و بدهی امامی پرداخت شده و این پرونده بسته شود. چرا قهرمانی و سمیعی مخالف پرداخت بدهی‌های امامی در سال۹۵ بودند؟

۶- آقای اژه‌ای بخواهید صدای فرجی مدیر حقوقی بانک سرمایه در دادگاه را برای شما بیاورند. او می‌گوید املاک محمد امامی ۱۳ برابر شده؛ درحالی که بقیه بدهکاران بانک سرمایه اصلا ملکی به بانک نداده‌اند و بدهکار بانک هستند و آزاد یا به مرخصی می‌آیند.

۷-چطور برای متهم … آقای مسعودی مقام ۴۵۰ میلیارد تومان رد مال زده در حالی که او در دفاتر بانک سرمایه ۲۸۰۰ میلیارد تومان بدهکار است. چون در دادگاه کیفری فقط به اصل پول رسیدگی می‌کنند؟

اگر یک وکیل می‌توانست بدهی ۲۸۰۰ میلیاردی را ۴۵۰ میلیارد کند، چقدر حق الوکاله دریافت می‌کرد؟ در چنین شرایطی هم این متهم بیرون است و هم ۲۸۰۰ میلیارد تومان بدهی‌اش به ۴۵۰ میلیارد تقلیل یافته. در حالی که املاکی به بانک نداده و ده‌ها برابر شده!

چرا مثلث قهرمانی سمیعی توانگر چنین سرنوشتی را برای … رقم می‌زنند و برعکس چنان سرنوشتی را برای امامی؟ ابهام و گره کور این داستان کجاست؟ اگر روزی … می‌خواست با ۲۰ آپارتمانش بدهی‌اش را صاف کند، الان با ۲ آپارتمان بدهی‌اش صاف می‌شود!

۸-از این فاجعه‌تر، علیرضا موحدی و حاجی‌میری و عبدالله رنجبر هستند که بدهی‌شان پابرجاست و فرار کردند و با دارایی‌هایشان خارج از ایران هستند، اما چرا امامی در سال ۹۴ ملک ۳۰ هزار متری لواسان را ۲۰۰ میلیارد تومان می‌دهد در حالی که اگر او هم رانت و امتیاز افراد نامبرده را داشت،امروز همین دارایی‌اش ۳ هزار میلیارد حداقل می‌ارزید و او می‌توانست بدهی روزش را با یک صدم ارزش ملک لواسان بدهد! آیا این عملکرد مثلث قهرمانی، سمیعی و توانگر تخلف نبوده؟

۹-در شکایت امامی از بانک سرمایه در مجتمع صدر با کارشناسی ۷ نفره، عنوان شده شرکت سون بدهی به بانک ندارد بلکه بانک ۳۴ میلیارد تومان در آن زمان اضافه دریافت داشته.

چطور سمیعی و توانگر چنین موضوعی را مخفی می‌کنند؟ چرا سمیعی به کارشناسی‌ تن نمی‌داد؟
این موارد را در نظر بگیرید تا گره پرونده باز شده و دست‌ مافیایی پشت پرده برای شما مشخص گردد.
با احترام
منبع: صبا آذرپیک
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا