تشکر از قوه قضاییه بابت پیگیری پشت پرده دادگاه امامی و خسته نباشید به همراهان فسادیاب

آنچه در پرونده دادگاه بانک سرمایه رخ داده بود، مصداق عینی تاریکی در بررسی یک پرونده قضایی بود!

بسیار خرسندم پس از یک سال پیگیری سخت که بخشی از آن عیان و بخشی در سکوت بود، توانستیم ثابت کنیم هم در مرحله بازپرسی و هم در مرحله دادگاه، بسیاری از حقایق مخفی و طوری وانمود شده بود که محمد امامی در این پرونده مقصر است و بدهکاران اصلی و مافیای بانک سرمایه توانسته بودند از ایران فرار کنند!

متاسفانه آقای قهرمانی خطاهای بسیار بزرگی در این پرونده داشتند که همراه خطاهای بازپرس در این پرونده، سبب شده بود تا اطلاعات نهایی که در اختیار قاضی مسعودی مقام قرار می‌گیرد، با حقیقت فاصله داشته باشد.

از آقای اژه‌ای بابت تغییرات باید تشکر کرد؛ متاسفانه آقای رئیسی، نه تنها دستور رسیدگی ویژه به افشاگری‌های فسادیاب را برای بررسی مجدد پرونده بانک سرمایه بسیار دیر داد، بلکه به این نکته توجه نکرد که چه کسانی تلاش کردند متهمان اصلی بانک سرمایه از ایران فرار کنند!

باید از حفاظت قوه قضاییه تشکر ویژه کرد که گزارش‌های فسادیاب در مورد پشت پرده دادگاه بانک سرمایه را مورد توجه قرار داد و آنها را در سکوت و آرامش بررسی کرد که نشان می‌داد محمد امامی در این پرونده بدهکار اصلی بانک نیست و اسناد طوری تحریف شده بود تا او به عنوان متهم اصلی معرفی شود و بدهکاران اصلی بانک سرمایه از ایران فرار کنند.

متأسفانه در دوره‌ای به اسم مبارزه با فساد، مافیای فساد توانسته بود طوری پرونده‌سازی کرده و از ابزار رسانه استفاده کند که دزد را فراری و یک فرد مانند امامی را که در نهایت اتهامش می‌توانست ارزان‌نمایی باشد را به عنوان ابر بدهکار بانک سرمایه جلوه دهد و قربانی سازد.

فسادیاب هنوز این آمادگی را دارد که با قوه‌قصاییه در مورد پرونده‌های دیگری که متاسفانه به همین شکل با مشکل مواجه شده، تعامل داشته باشد.

تجربه بانک سرمایه نشان داد که حتی عملکرد قوه‌قضاییه نیز احتیاج به شفافیت دارد و امید است حقی که از افراد ضایع شده است رفع گردد و متهمان اصلی این پرونده مانند عبدالله رنجبر و خاندان شاهرودی و امین کریمی در خارج از ایران بازداشت شوند و بیت‌المال به معلمان عزیز کشور برگردانده شود.

روزی مافیای فساد از طریق ابزار رسانه‌ای خود به فسادیاب کنایه زد که با «پای برهنه» چرا وارد پرونده بانک سرمایه شدیم! امروز روز پاسخ است: دیر یا زود، پیروزی از آن پابرهنگان است.

ان‌شاءالله با اراده و تصمیم صحیح قوه قضاییه به زودی پرونده معروف به بازپرس مظلوم باهو هم مورد بررسی ویژه قرار خواهد گرفت.

پیگیری‌های فسادیاب تا بازداشت و برگشتن مافیای فساد در بانک سرمایه که از ایران متواری شده‌اند ادامه دارد و از آقای اژه‌ای بابت این تغییرات جدید تشکر می‌کنیم.
منبع: صبا آذرپیک
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا