آغاز فصل جدید (سری ششم) اسناد گهرزمین

سید محمود میرمحمدی فروشنده ماشین‌آلات به گهرزمین، شریک کاری جلال ماب و فامیل محسن میرمحمدی، از اعضای هیات‌مدیره گهرزمین از کار درآمد

نگین‌گهر قرار بوده برای معدن گهرزمین ماشین آلات بیاورد و ۱۰۰۰ میلیارد تومان پیش‌پرداخت می‌گیرد.

نگین‌گهر برای واردات ماشین با یک شرکت ایرانی در دبی قرارداد می‌بندد که خیلی تصادفی صاحب این شرکت فروشنده ماشین‌ها، با دو عضو هیات‌مدیره کارفرما(#گهرزمین) فامیل و شریک است

جلال مآب رئیس هیات مدیره گهرزمین (کارفرما) با محمودمیرمحمدی فروشنده ماشین‌آلات، دارای شرکت مشترک بوده

از طرفی «محسن میرمحمدی» عضو دیگر هیات مدیره کارفرما، که تصادفا رئیس کمیسیون معاملات هم هست، از اقوام میرمحمدی فروشنده است!

یعنی سیدمحمود میرمحمدی که قرار است ماشین آلات با ارزش ۶ میلیون دلار بیاورد با دو تن از اعضای هیات مدیره گهرزمین (کارفرما)، ارتباط شراکتی و خانوادگی دارد! (برخلاف اصل ۱۲۹ قانون تجارت)

جناب فلاح مدیرعامل گهرزمین چطور متوجه نشدید که اصرار برای خرید ماشین‌آلات و اصرار میرمحمدی و جلال مآب از اعضای هیات مدیره برای پرداخت پول به نگین گهر برای خرید ماشین‌آلات عجیب است؟

جلال ماب با فروشنده ماشین‌ها سید محمود میرمحمدی از سال ۹۶ یک شرکت به نام «سپهر ایوان زمین» راه اندازی می‌کنند! البته نفر سوم این شرکت هم بحرینی نژاد بوده است! (تصویر ۱)

نکته جالب اینجاست هر دوی این افراد یعنی هم جلال ماب هم بحرینی نژاد پیش از اینکه با این میرمحمدی فروشنده ماشین شرکت بزنند در شرکت گل گهر کار می‌کردند و آنجا هم مدیرعامل و معاون مالی اداری بودند!(اصلی‌ترین سهامدار گهرزمین)

به زبان ساده گهرزمین یک شرکت معدنی است. باید پیمانکارش یعنی آرمان گهر استخراج و باطله‌برداری معدن را انجام دهد اما اواخر سال قبل، آرمان گهر، دبه درآورده و می‌گوید بجای من، شریکم نگین گهر پیمانکاری را ادامه دهد! اما نگین گهر پیمانکار جدید دو اقدام عجیب می کند! نخست اینکه می‌گوید خود کارفرما به ما پول بدهد تا ماشین‌آلات بخریم و استخراج معدن را انجام دهیم! دوم اینکه برای خرید ماشین‌آلات یک قرارداد مشکوک با فردی به نام محمود میرمحمدی می‌بندد! گاف‌های این قرارداد که نشان می‌داد یک قرارداد قدیمی است و برای تاریخ جدید بازنویسی شده در سری چهارم اسناد منتشر شد.

حالا مشخص می‌شود همه این اصرارها برای دادن ۶ میلیون دلار به محمود میرمحمدی برای آوردن ماشین‌ها، چندان هم تصادفی نبوده است.

محمود میرمحمدی در سال ۹۶ شرکتی سه نفره با عضویت جلال ماب و بحرینی نژاد تاسیس می‌کند! خیلی هم تصادفی آدرس تاسیس این شرکت در ساختمانی به نام «آرمینه آریو_ بلوک شمالی طبقه دوم» است ! باز هم خیلی تصادفی، همین فرد یعنی محمود میرمحمدی در همین آدرس شرکت دیگری تاسیس می‌کند به اسم دوبرال صنعت! که دوبرال صنعت طرف ایرانی واردکننده ماشین‌آلات برای معدن در سه سال بعد است!

باز هم خیلی تصادفی همین سپهر ایوان زمین شرکت جلال ماب و میرمحمدی و بحرینی نژاد دارای یک شرکت زیرمجموعه به نام تکساز مکانیک است که از روی تصادف این تکساز مکانیک یک شرکت مادر دیگر به نام ایوان هفت اقلیم دارد! باز هم خیلی تصادفی جلال ماب هم در این شرکت هفت اقلیم با فردی به نام محسن جلال‌پور عضو هیات مدیره است! باز هم خیلی تصادفی جلال ماب وقتی در سال ۹۸ می‌خواهد از شرکت مادر سپهر ایوان زمین که با میرمحمدی و بحرینی نژاد شریک است خارج شود، فکر می‌کنید چه کسی جایگزینش می‌شود؟ آقای محسن جلال پور !

این شرکت‌های هرمی و پیچ در پیچ کلا توسط چهار نفر کلیدی در طی چند سال اداره شده که هر بار هر کدام قرار بوده به دلایلی از عضویت هیات مدیره کنار رود، همکار دیگرشان در شرکت کاغذی مجاور را جایگزین می‌کردند.

مثلث جلال ماب، محمود میرمحمدی، بحرینی نژاد و با یک لایه فاصله آقای محسن جلال پور!

آقای محمود میرمحمدی شریک سابق جلال‌ماب از اقوام سیدمحسن میرمحمدی عضو هیات مدیره گهرزمین بوده و از قضا رئیس کمیسیون معاملات است که بر قرارداد خرید ماشین‌آلات توسط محمود نظارت می‌کند!

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا