سلام فرمانده در کرمان

منصور ایران پور «خبرنگار»

باعث سرافکندکی است که مسئولان فرهنگی کرمان توان اجرای این سرود ملی را در حد و اندازه مردم کرمان نداشتند.

سرود زیبایی که قلب انسان را می لرزاند و امید و افتخار را در جامعه اسلامی و ایرانی می پراکند و تجدید بیعتی می‌شود با امام زمان و نایب برحقش و آرمان‌های انقلاب اسلامی..

این سرود در دیگر استان‌ها و شهرهای کشور آنقدر خوب اجرا شد ، که حال مردم را خوب نمود و نشاط را در بین خانواده ها و فرزندانشان ایجاد کرد و باعث ترس دشمنان اسلام و کشورمان گردید.‌

حضور مادران و کودکان با لباس‌های زیبا و تصاویر واقعا تماشایی سبب گردید تا اشک شوق در چشمان بسیاری از هموطنان جاری گردد.

اما در کرمان روز چهارشنبه ۱۲ خرداد همه بچه‌ها و والدینشان از ابتدای صبح به مرور وارد مصلی شدند و با شور و شوق جا گرفتند.

گر چه از همان ابتدا بی‌برنامگی و ناهماهنگی در بین مسئولان اجرایی موج میزد و ناامیدی وجود من را به عنوان یک خبرنگار فرا گرفت.

وقتی نگاهم به لباس‌های ناهماهنگ کودکان افتاد ، فهمیدم این کار هم برای ارسال گزارش کار برخی ها تدارک دیده شده. واقعاً چرا مسئولان فرهنگی کرمان اینقدر بی سلیقه و ضعیف و ولش کن هستند.

چرا زیبایی و رنگارنگی و نشاط را درک نمی کنند چرا قادر نیستند وظایف خودشان را به خوبی انجام دهند. بدون نشاط و بدور از خلاقیت در حد یک راهپیمایی معمولی این سرود بزرگ را برنامه ریزی کرده بودند.

گرچه کودکان شهرم با شور و نشاط وارد مصلا می‌شدند و همگی تفکر اصفهان و یزد را داشتند. اما مصلا بدون رنگ با کف سیاه آسفالت و بدون پارچه های رنگارنگ و پرجم‌های رنگی بود.

فقط چند تایی پرچم زرد یا ایران وجود داشت حیف این مردم که چنین مسئولان غیر خلاق و بدون اندیشه ای دارند. بگذارید از ریاست آموزش و پرورش کرمان شروع کنم.

حاج آقا شما مقصرید و آبروی شهرمان را در اجرای یک سرود همگانی بردید. چرا به کودکان یاد نداده بودید که کجا احترام بگذارند یا کجا دستشان را روی سینه بگذارند یا بالا ببرند. چرا کودکان مانند اصفهان یا یزد دارای لباس‌های روشن و زیبا نبودند.

چرا ناهماهنگ بودند؟ آقایان مسئولان تبلیغات اسلامی چرا شما مکان یک‌نواخت و ساده و بدون نشاط مصلی را انتخاب کرده بودید؟ نه درختی، نه آبی و نه تابلوهای تبلیغاتی یا پرچم‌های زیبا واقعاً بی سلیقه هستید.

آقای صدا و سیما چرا نتوانستی تصاویر بکر و به یاد ماندنی از بچه ها بگیرید؟ تا به سرباز بودن خودشان افتخار کنند و بارها خودشان را در تلویزیون ببینند؟

چرا دل کودکان و مادران کرمانی را شکستی؟ آنها می‌خواستند و حق داشتند که دیده شوند اما شما با سهل انگاری نگذاشتید. چرا دوربین‌هایتان کم بودند؟ چرا تصاویر را تظاهراتی گرفتید؟

چرا اینقدر ضعیف هستید؟ مگر نمی‌خواهید همراه جامعه و تکنولوژی پبش بروید؟ خجالت آوره که هیچ ابتکار عملی ندارید. لطفاً بروید و تصاویر اصفهان را ببینید و بعد اگر خواستید شرمنده ما کرمانی ها شوید.

مسئولان ارشاد اسلامی شما چکار کردید؟ خدا شاهده اگر عملکرد نداشته باشید، باید گفت حیف از مردم نجیب و انقلابی کرمان که شما باید برایشان برنامه ریزی فرهنگی بکنید.

کلام آخر اینکه آقایان مسئولان فرهنگی و آموزشی کرمان شماها خیلی ضعیف عمل کردید، کم توانید. اگر نمی‌توانید در اندازه کرمانی قدم بردارید، هر چه زودتر کنار بروید تا هوای تازه بوزد و کرمان تغییر کند.

شماها جلوی پیشرفت فرهنگی یک استان و شهر بزرگ به نام کرمان را می‌گیرید، حضرت حجت ابن الحسن عسکری عج و مقام معظم رهبری ما مردم کرمان معذرت می‌خواهیم که برنامه‌های مسئولان ضعیف‌مان در شأن شما نیستند و نمی‌توانند ما را خوب نشان دهند اینها وظایفشان را در قبال ما کرمانی ها انجام ندادند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا