خرید و تامین تجهیزات بیمارستانی به ارزش ۸ میلیارد تومان توسط اتاق بازرگانی هرمزگان

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان از کمک ۸ میلیارد تومانی اتاق بازرگانی استان در قالب تجهیزات بیمارستانی به ستاد مرکزی کرونا طی روزهای اخیر خبر داد.

حسن روحانی در این رابطه اظهار داشت: در ادامه تداوم کمک های فعالان اقتصادی استان به مراکز درمانی و ستاد پیشگیری از کرونا استان این بار با تصویب و تایید هیئت رییسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هرمزگان و بپیگیری های بی دریغ رییس اتاق بازرگانی هرمزگان و همچنین تاکید استاندار هرمزگان و توجه و همراهی هیات رییسه اتاق ایران تجهیزات بیمارستانی به ارزش ۸ میلیارد تومان برای درمان بیماران کرونایی در حال انتقال به مراکز درمانی استان است.

نائب رییس اتاق بازرگانی هرمزگان افزود: حرکت اتاق بازرگانی هرمزگان در این برهه حساس که بیماارستان ها با کمبود تجهیزات مواجه هستند جهادگونه بوده است و این کمک ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: این کمک ها که از امروز در حال تحویل به دانشگاه علوم پزشکی استان است شامل ۱۹۴ کپسول اکسیژن ۵۰ لیتری و ٢٠ لیتری، ١۴۴ عدد رگلاتور پزشکی و ٢١ دستگاه یخچال و دیگر اقلام مورد نیاز است که طی لیست درخواستی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تهیه شده است .

روحانی یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا پایان سال گذشته نیز اتاق بازرگانی هرمزگان به همراه جامعه فعالان اقتصادی اقلام ضروری شامل ونتیلاتور، کپسول اکسیژن ،اقلام بهداشتی مانند تهیه پارچه ماسک، گان مخصوص، تب سنج، دستکش و‌ اقلام مورد نیاز بیمارستانی مانند کولر ،تلویزیون و یخچال مخصوص نگهداری واکسن را با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان تهیه و در اختیار مراکز درمانی استان قرار داده است.

روحانی همچنین در پایان ا ز پیگیری های بی وقفه رییس اتاق بازرگانی هرمزگان و همچنین دکتر همتی استاندار هرمزگان، اعضای هیات نمایندگان اتاق هرمزگان، جامعه فعالان اقتصادی و خیرین و اعضای هیات رییسه اتاق ایران قدردانی کرد و افزود: حمایت و پیگیری و تلاش ها برای تسریع در چنین اموری که به جان مردم وابسته است ستودنی است و امید می رود مردم نیز در کنار کادر درمان توصیه های بهداشتی را جدی گرفته تا از فشاری که این روزها بیش از پیش متوجه کادر درمان است، کاسته شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا