پیام تبریک رییس اتاق بازرگانی هرمزگان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان در پیامی 27 اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را به همکاران روابط عمومی تبریک گفت:

متن پیام محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی هرمزگان بدین شرح می باشد:

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است.

این روز متعلق به شاغلین یک حرفه نیست بلکه ویژه تمام کسانی است که به اخلاق حسنه ستوده اند و خداوند نعمت پاسخگویی خوش رویانه به همنوعان را به آنان عطا کرده است.

ما معتقدیم که روابط عمومی یک شغل نیست ،یک ویژگی اخلاقی است که هرکسی باید خویش را به آن مزین سازد و آنکه در صف اول مراوده با مردم قرار دارد به این مهم اولی تر است.

رسالت روابط عمومی‌ها به عنوان انعکاس دهنده فعالیت‌های یک سازمان به مردم از یک سو و از سوی دیگر به عنوان انتقال دهنده مطالبات و نیازهای مردم به سازمان، رسالتی حساس و به شدت تاثیرگذار است.

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به نمایندگی از جامعه فعالین اقتصادی به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات ، صاحبان اندیشه و قلم علی الخصوص همکاران سخت کوشش خود در روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت می نمایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا