بجای شکستن آجر و بلوک، بت‌ها را بشکنید

این روزها با توجه به فسادهایی که در ادوار مختلف در کشور وجود داشته شاهد وقوع پیامدهایی هستیم که افکارعمومی و اعتماد مردم را با شائباتی روبه‌رو کرده‌است؛ در همین حال شاهد آن هستیم که دستگاه‌های دولتی و قضایی مشغول تخریب آجر و بلوک‌هایی هستند که در حریم رودخانه‌ها و دریا قد کشیده‌اند و آن‌ها نیز نتیجه عملکرد باندهای فاسد قدرت‌مداری هستند که سال‌ها در این کشور جولان داده‌اند بدون آنکه کسی به آن‌ها ایرادی گرفته باشد.

گذشته از اینکه اقدام مذکور تا چه حد برای مردم ملموس است و سبب بازگشت اعتمادعمومی می‌شود باید به این نکته اشاره کرد که اگر مسئولان دلسوز واقعی بوده و به دنبال احیای اعتماد مردم هستند، باید بت‌های گردن‌کلفتی را بشکنند که عامل بروز رویدادهای این چنینی بوده‌اند.

به نظر آقای‌اژه‌ای و سایر افرادی که خود را پرچم‌دار عدالت معرفی می‌کنند این روزها با توجه به افشای فایل صوتی فرماندهان سپاه باید به سراغ بت‌هایی بروند که ریشه قوی در لایه‌های قدرت دارند و مدام در حال رشد هستند.

همان‌هایی که مادام‌العمر بودن در رزومه فعالیتی‌شان ثبت شده و تصور دارند که هیچ قدرتی توانایی برخورد با آن‌ها را ندارد.

وقت آزمون است و مردم تشنه شفافیت هستند که بدانند این ابهاماتی که سال‌هاست مانند موریانه ستون‌های اعتماد مردم را خورده تا چه حد صحت دارد و اگر صحیح است چرا تاکنون با عوامل آن برخوردی صورت نگرفته‌است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا