پشت پرده مافیای معادن

بخش اول:
پوریانی مدیر فاسد معدن کرمان
پورابراهیمی نماینده دلال کرمان
رزم‌حسینی استاندار مستعفی کرمان

اول ببینیم ‎پورابراهیمی نماینده ‎کرمان چه کسی است و چرا در شروع مجلس جدید، پوریانی مدیر فاسد معادن کرمان را به دیدار قالیباف می‌برد و بعد با تماس تلفنی قالیباف به روحانی، رزم‌حسینی را بعنوان وزیر صمت تحمیل می‌کند!

۱- پورابراهیمی یک ماه پیش، پوریانی را به دیدار قالیباف برد؛ پوریانی مدیرعامل فاسد یک معدن بزرگ دولتی در کرمان است.

۲- پورابراهیمی تلاش کرد مانع برکناری پوریانی شود. سفر پوریانی به تهرآن و دیدار با قالیباف برای این بود تا مانع برکناری از مدیرعاملی معدن کرمان پس از ۷ سال شود و به ظاهر قالیباف واسطه شد و خرداد ماه پوریانی برکنار نشد.

۳- همزمان رزم‌حسینی با کمک‌ قاضی‌زاده هاشمی لابی کرد تا مانع از رأی آوردن مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صمت شود.

۴- پورابراهیمی مدیر شبکه مافیای معادن کرمان، دومین پروژه‌اش را شروع کرد: انارکی را رئیس هیأت مدیره مس و دو ماه بعد معاون‌ پارلمانی صمت کرد. در همه این اقدامات کاتالیزور، واعظی بود.

۵- جهانگیری بازی معادن کرمان را بخاطر منافع برادرش مهدی، بهم زد؛ به سرپرست وزارت صمت(سرقینی) گفت تا پوریانی را برکنار کند. پوریانی پرونده فساد بزرگی داشت و سرقینی بهانه برکناری را در اختیار داشت. هیأت مدیره معدن تشکیل جلسه داد و پوریانی اخراج شد.

مافیای معادن کرمان دچار شوک شد و بازی را عیان کردند:

۶- پورابراهیمی نماینده دلال مجلس سریع به واعظی نامه داد و به برکناری پوریانی اعتراض کرد.

وزارت اطلاعات کجاست که نامه دخالت نماینده مجلس برای دلالی یک مدیر معدن را می‌بیند و سکوت می‌کند!

۷- پورابراهیمی، بالاخره واعظی را مجبور کرد تا به روحانی برای بازگشت پوریانی فشار بیاورد؛ واعظی به روحانی نامه نوشت و اعتراض پورابراهیمی را ضمیمه کرد. قالیباف هم به روحانی پیغام داد که مایل است پوریانی بماند !!

کجای دنیا دیدید که هیأت‌مدیره، مدیرعامل را عزل کند و رئیس‌جمهور دستور برگشت دهد!

قوا مستقل‌ند؟ مجمع تشخیص مصلحت نظام چرا به این دلالی عیان تذکر نداد!

۸- پلان آخر: باید وزیر صمت ‎رزم‌‌حسینی استاندار اخراجی کرمان باشد!

فساد اینجاست:

رزم‌حسینی استاندار کرمان بود و به‌ شدت حامی پوریانی (اسناد ارتباط مخفیانه پوریانی و رزم‌حسینی را در مطلب بعدی منتشر می‌کنم) اما فروردین ۹۷ سه هفته کانادا بود ، رسانه‌های کرمان خبر زدند در کاناداست و به دیدن دختر و داماد و سرکشی به اموالش و سامان دادن بیزینسش رفته است!

دفتر سردار سلیمانی اعلام کرد ادعای رزم‌حسینی کذب است و سردار هیچ حمایتی از کسی ندارد و اگر رزم‌حسینی دوتابعیتی است ، وزیر کشور طبق قانون برخورد کند. رزم‌حسینی بلافاصله《استعفاء》داد و گفت خسته است!

حالا سردار سلیمانی شهید شده؛ پورابراهیمی نماینده دلال مجلس و پوریانی مدیر فاسد معدن، دوباره سراغ قالیباف می‌روند!

قالیباف سراغ روحانی می‌رود و تلفنی به روحانی می‌گوید وضع رزم‌حسینی در مجلس !! خوب‌ است و او را وزیر صمت معرفی کن!

وقتی نماینده‌ها درگیر خودروی دنا بودند ، پشت پرده مافیای معدن (پورابراهیمی+پوریانی+رزم‌حسینی) وزیر صمت را با استفاده ابزاری از قالیباف و روحانی تعیین کردند!

امروز صبح مافیا آنقدر مست قدرت بود که گاف داد و پورابراهیمی همدوش رزم‌حسینی وارد مجلس شد و چند نماینده هوشیار مجلس با فریاد 《دوتابعیتی برو بیرون》 آنها را بیرون کردند!

وزارت اطلاعات
اطلاعات سپاه
پاسخ دهید

پورابراهیمی نماینده کرمان، هم مدیرعامل معادن را تعیین می‌کند، هم از واعظی امتیاز گرفته و با فشار به کمیته انتصابات دولت《انارکی را رئیس هیأت مدیره شرکت ملی مس+معاون پارلمانی ‎وزارت صمت》کرد.

بپرسید چرا ‎پورابراهیمی این حد قدرت تعیین افراد کلیدی اقتصادی کرمان را دارد و حالا با همکاری قالیباف و روحانی و مرد پشت پرده تمام این ماجرا (حسین مرعشی) ‎وزیر صمت را تعیین می‌کنند؟

در مورد رابطه مخفیانه رزم‌حسینی (مردی که ۲۰ سال در خارج ایران بیزینس داشته) با پوریانی مافیای فاسد معدن در مطلب بعد روشنگری می‌کنیم

عکس‌ها را ورق بزنید

https://www.instagram.com/p/CFfS0fJM8EV/?igshid=13r0scnkqo4jf

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا