شبکه دشمن در کشور ما حضور دارد و کار را جلو می‌برد

احمدی‌نژاد: در دولت های نهم و دهم هرجا که می خواستیم کار را به صورت اساسی درست کنیم، با سر و صدای افرادی، هدف قرار می گرفتیم. بعد که بررسی می کردیم متوجه می شدیم که آن افراد اصلا هیچ فهمی از موضوع ندارند. به آنان می گفتیم که اینجا ده تا موضوع وجود دارد، چرا دارید ستون فقراتش را می زنید؟ بعد می فهمیدیم که این حرف خود آنها نیست و از جای دیگری آمده و این افراد خواسته یا ناخواسته، فهمیده یا نفهمیده، دارند حرف جای دیگری را عملیاتی می کنند.

در ۴۰ سال گذشته، دشمن حرفهای خود را از دهان برخی افراد مشخص بیرون کشیده است. لازمه ساختن کشور، دوستی و همکاری سازنده با همه کشورهای دنیا و بویژه همسایگان است. در دولت های نهم و دهم ما با کشورهای همسایه و منطقه دست دوستی می دادیم و با هم پروژه تعریف می کردیم، قرارداد همکاری می بستیم و سعی می کردیم روابط برادرانه مان را توسعه دهیم اما به طور مثال هربار فردی که سمت بالایی هم داشت، صدایش را بلند می کرد که بحرین متعلق به ایران است و باید برگردد، در نتیجه ما برای کاهش آثار سوء این حرف از ذهن مقامات آن کشور، باید چندین سفر انجام می دادیم و تا این موضوع را سامان می دادیم، فرد دیگری ادعای ارضی ایران نسبت به آذربایجان را مطرح می کرد.

اسرائیل برای ایجاد پایگاه در کشورهای همسایه، به این حرفها نیاز دارد تا آنها را از ایران بترساند و در سایه این ترس، خود را دوست آنها وانمود سازد. صهیونیست ها، بخشی از نقشه خود علیه ایران را در خود ایران اجرا می کنند زیرا شبکه دشمن در کشور ما حضور دارد و کارش را جلو می برد، بنابراین اگر ما به حضور اسرائیل در منطقه اعتراض داریم باید بدانیم که بستر بخشی از این حضور از داخل ایران آماده می شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا