حسن عباسی «پرسنل اخراجی پالایشگاه نفت لاوان و خبرنگار»؛ اولین شکایت دولت از شهروندان در استان هرمزگان رقم خورد/ نشر اکاذیب را کسی مرتکب شده که وعده داده عمل نکرده

حسن عباسی از پرسنل اخراجی شرکت پالایش نفت لاوان و خبرنگار که اخیراً در دفاع از حقوق خود معترض شده بود خبر از شکایت استانداری هرمزگان به اتهام نشر اکاذیب در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس داد و گفت: در دولت روحانی شکایت‌های فراوانی از بنده کردند اما با کمال تأسف رویکرد دولت آیت الله رئیسی هم بر خلاف وعده‌‌های داده شده بر همان منوال دولت سابق استوار است.

وی افزود: اولین شکایت دولت را در سال جدید با اتهام نشر اکاذیب دریافت کردم و اینکه نان من را بریدید بعد شاکی من شده‌اید جای تشکر دارد و نشراکاذیب را فی‌الواقع کسی مرتکب شده است که وعده می‌دهد عمل نمی‌کند.

عباسی با بیان اینکه در جواب دوتا انتقاد و سؤالم از استاندار هرمزگان در رابطه با حقوق مردم نانم را ببرید شرعا قانونا این اختیارات را دارید؟ این منصفانه نیست.

View this post on Instagram

A post shared by اشکان (@ashkannews)

اخبار مرتبط:

انتقاد از استاندار هرمزگان باعث اخراجم بود، مستند از مدیران پالایشگاه دارم/جناب استاندار «وطن فروشی» یعنی عدم‌پیگیری و اعلام موضعی جهت بازپس‌گیری جزایر ایرانی «آریانا» و «زرکوه»

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا