جناب دوستی استاندار هرمزگان نقد را از نو بشناسیم و راه را بر اندیشه نبندیم

اسلام زاهدشناس

شخصی که به عنوان مسئول، خود را در معرض نقد و ارزیابی قرار می دهد، یک امتیاز است، هر چند بعضی به دلیل خودشیفتگی و غرور، خود را عاری از هر نقطه ضعف می‌پندارند و چون با نقد مواجه می‌شوند ، زیر بار نمی‌روند و آنرا حمل بر غرض ورزی و دشمنی می کنند؛ ولی بعضی هم با اعتماد به نفسی که دارند و درستی عملکردی که از خود می شناسند، از نقد ناقدین، باکی ندارند و می‌گویند: آن را که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است؟

این روزه‌ها عده کثیری در شبکه‌های اجتماعی هرمزگان دست به نقد و مطالبه از عملکرد استاندار هرمزگان در مدتی که به عنوان نماینده عالی دولت در این استان منصوب و مستقر شدند هستند اما متأسفانه نقادان به عملکرد استاندار با بی‌مهری تمام مواجه شدند.

روزانه خبرهای در شبکه‌های اجتماعی هرمزگان دست به دست می‌شود که شخصی از استاندار هرمزگان نقد بعمل آورد اما چندی نگذشت از کار اخراج شد و آن یکی را با شیوه‌های دیگری از صحنه خارج کردند و برای اشخاص دیگری پرونده‌سازی کردند و این رویه غلط برای فرار رو جلو و عدم پاسخگو بودن به عملکرد همچنان ادامه دارد؛

آیینه چون عیب تو بنمود راست
خود شکن، آیینه شکستن خطاست

نخستین چیزی که در پذیرش نقد، مؤثر است، احساس خوش بینی به ناقد و دریافت خیرخواهی اوست. رابطه دولت در هرمزگان با رسانه و فعالان مجازی نباید جاده یک‌طرفه باشد و استانداری هرچه می‌پسندد انتظار داشته باشد فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها تبلیغ و اعلام شود.

اگر فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه امنیت نداشته باشند و دل‌نگران امنیت، راه، شغل، خط و قلم خود ‏باشند، نمی‌توانند در جامعه امنیت بیافرینند… از قلم شکسته و دهان بسته کاری ساخته نیست، باید این تفکر غلطی که آقای دوستی و مدیر کل حوزه دفتری ایشان در پیش گرفته‌اند اصلاح بشود و نباید با بهانه‌های واهی، قلم‌ها را شکسته و دهان‌ها را ببندند.

باید مدافع آزادی بیان و فعالیت فعالان شبکه‌های اجتماعی هرمزگان و رسانه‌ها که چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند بود
اینها نه با کسی دشمنی دارند و نه غیرواقعی ‌و معارض با ارزش‌های اسلامی و انقلاب صحبت به میان میاورند! بلکه از عملکرد ضعیف استاندار گلایمند و ناراضی هستند که حال از سر خیرخواهی و پیشرفت هرمزگان و خارج شدن آن از فقر و فلاکت قلم میزنند.

اینها تنها بخشی از آن چیزی است که در این مدت از سوی استانداری هرمزگان بر سر منتقدان رفته با این وصف شاید اگر همچنان با این فرمان پیش برویم، خیلی دور از ذهن نباشد که به‌زودی کار دولتمردان عصبانی که به عنوان نمایندگان عالی دولت در این استان هرمزگان مستقر هستند با منتقدان‌شان به برخورد فیزیکی هم بکشد.

جناب آقای مهندس دوستی خواهشمندیم بیشتر از این ایجاد یأس، و مردم هرمزگان را به دولت انقلابی آقای رئیسی دلسرد و بدبین نکنید.

مانا باشید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا