تیم بی‌شناسنامه توئیتی سعیدمحمد در حمایت از دوستی فعال شدند

یادداشت مهمان

اگر دقت کنید تمام افرادی که این روزها از ناکارآمدی دوستی (استاندار هرمزگان) سخن به میان می‌آوردند و نقدهای برخواسته از بطن جامعه انجام می‌دهند شناسنامه‌دار هستند ولی با کمال متأسف جناب دوستی بجای استقبال از این‌گونه نقدها و رفع چالش‌های پیش روی وی اکانت‌های بی‌شناسنامه توئیتی تیم سعید محمد را فعال کرده است.

هرمزگان سالهاست مهجور مانده ، آنچه که مهجور مانده و رعایت نشده است حقوق شهروندی هرمزگانی ها میباشد ، نماینده دولت در هرمزگان همچنان بعد از استقرار خود نتوانسته‌ متأسفانه به درستی مشکلات و خواسته‌های مردم هرمزگان را درک نمایند.

مردم هرمزگان ناراضی از انتصاب نابجای آقای دوستی به عنوان استاندار هرمزگان میباشند همواره اعلام کردند که وی بی‌تجربه است و در این مدتی ۸ ماه‌ی که سکانداری استانداری هرمزگان را بر عهده گرفته علاوه بر ایجاد حواشی فراوان نتوانسته بذر امیدواری در دل مردم هرمزگان بکارد.

نقد و انتقاد با توسعه‌یافتگی ارتباط محکم دارد؛ “متأسفانه استاندار هرمزگان بجای استقبال از جامعه مطالبه‌گران و نقادان و حل مشکلات موجود ، در پی به حاشیه راندن آنها هست و گاهاً در پی اخراج آنها و نان‌بری در کار میباشد” زیرا تنها راه رسیدن به توسعه ، رفع و دفع نواقص و معایب است که در نقد و انتقاد بدان‌ها پی‌می‌بریم.

فرهنگ نقد و انتقاد، فرهنگ مشارکت را دامن می‌زند؛ چون به همه مردم و به ویژه نخبگان فکری، حق اظهار نظر می‌دهد که جناب آقای دوستی با ایجاد «گردان فیک توئیت زن» دنبال این هست که حق اظهار نظر را از جامعه نخبگان هرمزگان بگیرد و در صدد به حاشیه راندن آنها باشد باید آگاه و بیدار باشیم .

انتهای پیام

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا