جناب دوستی «استاندار هرمزگان» هر توئیتی چند؟!..

یادداشت مهمان

بعد از نقدهای زیادی که به ناکارآمدی جناب دوستی و تیم وی در شبکه‌های اجتماعی هرمزگان اخیراً استاندار هرمزگان بخوانید برای تلطیف فضا با ابتکار جدیدی روی آورده تا حداقل بخشی از این فضای موجود را خنثی و یا به «سمت و سوی» خویش هدایت کند ، هر چند قبل از این دو رسانه رسمی را در استانداری جهت تهیه اخبار اصطلاحاً فله‌ای مستقر کرده بودند.

اما طی یکی دو روزی اخیر با فعال کردن افراد «توئیت زنی» که گاهاً هویت این اشخاص برای کنشگر اجتماعی بودن جای سؤال است و می‌گویند در فضای رسانه و شبکه‌های اجتماعی تا حالا هیچ کدام حضور نداشتند و هویت آنان مشخص نیست و بیشتر به خاطر حفظ منافع و مصالح خود دست به چنین حمایت‌های بی‌قید و بند گذاشتند.

اظهر من الشمس برای مردم است که از زمان انتصاب آقای دوستی به عنوان استاندار هرمزگان تا به امروز آزمون و خطاهای زیادی داده است از انتصابات گرفته تا صحبت‌های پرتی که در مورد زلزله بخش فین و رضوان انجام دادند ، مردم بخش فین و رضوان که بر اثر زلزله چند ماهی آوره هستند همچنان منتظر وعده دولتمردانند..

خطای های مدیریتی دوستی به اینجا ختم نمی‌شود بلکه اگر کنکاش کنیم از هر قدم آن یک اشتباه استراتژیک مدیریتی وجود دارد که اگر اصلاح نشود با راه‌اندازی بازی‌های رسانه‌ای و جمع کردن گردان‌های توئیت زن مشکلات هرمزگان مرتفع نخواهد شد.

به جای پرداختن به این سناریوها وقت خود و روابط عمومی را صرف خدمت کنید این ستایش‌های اغراق گونه که حتی به واقعیت هم نزدیک نیستند پاشنه آشیل توسعه هرمزگان است.

حضور مهدی دوستی هم نتوانست فضای اجتماعی و سیاسی استان هرمزگان را از حالت رخوت و آشفتگی خارج کند. در حوزه اقتصادی تاکنون از دوستی و تیم اقتصادی او هیچی مردم ندیده‌اند فقط صرفاً یک سری اخبار با افعال دستوری بوده است.

فلان اتفاق باید رخ دهد یا نباید رخ دهد .. بدیهی است که صرف به کار بردن افعال دستوری نمی‌تواند گره‌گشای وضعیت اقتصادی مردم باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا