ماموریت‌های مهم‌ رزم‌حسینی

علیرضا رزم حسینی نشان داد مدیری فراجناحی ، راهبردی ، متفکر ، پاکدست و عملگراست که همیشه خطش از جناح‌بندی‌های سیاسی و شخصی جدا بوده ، همواره شاهد بودیم در دوران تصدی‌هایی که در مسئولیت‌های مختلف سپاه ، سازمان‌های اقتصادی کشور و نهایتاً از دیار کریمان (استانداری کرمان) تا سرزمین توس(خراسان رضوی) داشتند ، یک روحیه‌ی جهادی ، توانمندی و قدرت ایستادگی در برابر هرگونه سوءجریان مدیریتی ، اقتصادی و سیاسی را به همگان ثابت کرده است.
استاندارى که نگذاشتند در زادگاهش خدمت کند ، استاندار نمونه کشور است !؟

رزم حسینی یادگار هشت سال دفاع مقدس و هم‌رزم سردار سلیمانی است، که هم‌اکنون نام وی در حالی بعنوان کاندیدای وزارت حساس ، پرحاشیه و تضعیف شده‌ی «صمت» به مجلس معرفی می‌شود که عده‌ای وی را با برچسب جناحی مورد تهاجم بی‌سابقه قرار داده‌اند و عده‌ای دیگر نیز بهدف خام و خوشبینانه‌ی وام‌دار نمودن ، نمک‌گیر ساختن او ، وانمود می‌کنند واسطه و حامی اصلی جلوس وی برکرسی وزارتند…

سالروز رفتن رزم حسینی از کرمان؛

اشتباهی که هر دو طیف در آینده نتایج آنرا خواهند دید ، چراکه این هم‌رزم سالیان دور و نزدیک «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» به‌واسطه دیدگاه‌های روشن و برنامه‌های شجاعانه‌ای که همیشه مدنظر داشته اجازه نخواهد داد آنها که تصمیم دارند او را وام‌دار و مورد سوءاستفاده قرار دهند (به ویژه برخی افراد خاص و هم‌ردیفان تاجگردون) به اهداف خود برسند.

دکترین رزم حسینی، ثمره و نماد انقلاب اسلامی

لیکن حمایت‌های هدفدار همین طیف تاجگردونیست که رزم‌حسینی بی‌نیاز از آنهاست، سبب شده تا منتقدین ، سوابق ، روحیات و سلامت کاری او را کمتر مورد توجه قرار داده و با گمان اینکه «رزم حسینی» تسلیم باج خواهی ها ، سفارشات و دستورات خلاف مصلحتِ تاجگردون‌های جدید خواهد شد، شایستگی وی را نفی نمایند.

چرا مافیاى قدرت ، ثروت و فساد شهداى زنده انقلاب را هدف گرفته است!!؟

در هر حال، به رغم اینکه وزارت صمت به افرادی همچون رزم حسینی بیشتر نیاز دارد تا رزم حسینی به وزارت ، بهتر است منتقدین ، با حفظ تیزبینی و نظارت و مطالبه‌گری سخت‌گیرانه و موشکافانه برچگونگی اقدامات آتی وی، از دچار شدن به تعصب بیش از حد و قضاوت نادرست نسبت به وی پرهیز نمایند.

سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان مزید علت بر استعفای رزم‌حسینی شد

ضروری‌تر آنکه برخی سعی نکنند وی را از همین ابتدا وام‌دار نموده ، یاخدای ناکرده مهره و دست نشانده خود معرفی نمایند که چنین چیزی تقریباً غیرممکن است.

اصلاح‌طلبان و اصولگرایان هم که در چند سال اخیر شدیداً وی را مورد هجمه و تخریب قراردادند ، بهتر است از هرگونه چرخش ناگهانی و مصادره‌ فرصت طلبانه وی خودداری نمایند.

رزم‌حسینی پیشنهاد وزارت را در این دولت رد کرد

چرا که قطعاً حافظه و هوش بالای او به اندازه‌ای هست که عملکردهای عوامل و ایادی هرجناح را بخاطر داشته و یقیناً به همین واسطه فراجناحی‌تر از قبل پیش خواهد رفت.

شخص رزم حسینی هم در کنار اصلاحات و تغییرات مهم و اساسی که موظف است در این وزارتخانه‌ی رو به افول ایجاد نماید ، بایستی از نظرات و نقدهای منتقدین و آگاهان استقبال نموده ، به‌جای فرو افتادن به کوره راه تقابل ، شکایت ، حذف و ستیز با آنان ، از این فرصت تاریخی برای نجات و مردمی‌تر ساختن تولید و صنعت کشور از رکود و حرکت به سمت جهش تولید در کشور بهره‌ کافی و وافی بجوید.

وی باید اینرا هم بداند که مردم از این وزارتخانه رضایت آنچنانی ندارند و شاید بنا باشد، در کنار وظایف ، مسئولیت‌های سنگین خویش، وظیفه‌ی سنگین دیگری را نیز تعریف و برعهده گیرد: «آشتی مردم با صنعت»

یادمان باشد که رزم‌حسینی همان فردی است که زیر بار سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان و سلطه مافیای قدرت ، ثروت و فساد در کرمان نرفت از استانداری استعفاء داد و پیشنهاد دو وزارتخانه را از سوی رئیس جمهور نپذیرفت، وبا اصرارهای فراوان دلسوزان به خاطر تقدس و جایگاه «مشهدالرضا» استانداری خراسان رضوی را قبول کرد. مطمئنا ، امروز دولت گزینه‌ای ندارد رزم‌حسینی را معرفی کرده حال که برای بار دوم توپ وزارت صمت در زمین مجلس انقلابی می‌افتد باید دید که چگونه به استقبال از این مدیر جهادی خواهند رفت.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا