پس از اعلام نتایج نهایی رتبه‌بندی، افتخاری دیگر برای روزنامه‌های هرمزگان رقم خورد؛ صبح ساحل در گروه یک روزنامه‌های کشور

نتایج نهایی دور جدید رتبه‌بندی روزنامه‌ها با ذکر جزئیات و به‌تفکیک امتیاز هر روزنامه اعلام شد. در این رتبه بندی مجموعه رسانه‌ای صبح ساحل به گروه یک در بین رسانه‌های کشور ارتقا یافت.

روابط‌ عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی نوشت: درگام نخست دور جدیدِ رتبه‌بندی روزنامه‌ها، معاونت مطبوعاتی واطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی فراخوانی از مدیران مسئول روزنامه‌ها خواسته بود برای شرکت در رتبه‌بندی، دو نسخه از پنج شماره اعلام شده روزنامه خود را ارسال کنند.

 ۲۶۶ روزنامه سراسری، منطقه ای، استانی و محلی، در پاسخ به این فراخوان، با تکمیل و ارسال فرم‌های خوداظهاری، در این دور از رتبه‌بندی شرکت کردند.

مستنداتِ ارسالی مطابق شیوه‌نامه در دو مرحله‌ی کارشناسی و ارزیابی، مورد بررسی دقیق هیأت ارزیابی قرار گرفت. پس از کارشناسی های صورت گرفته از سوی اعضای هیئت ارزیابی، نتایج این دور از رتبه بندی اعلام گردید. براساس نتایج نهایی رتبه بندی، روزنامه صبح ساحل با ٧٧ امتیاز در گروه یک رسانه‌های کشور در کنار روزنامه های برتر کشوری همچون ایران، دنیای اقتصاد، همشهری، جام جم، خبر ورزشی و … قرار گرفت.

روزنامه صبح ساحل از سال ١٣۶۴ به همت مرحوم حاج قاسم کرمی (پدر مطبوعات هرمزگان) تأسیس گردید. این نشریه با گستره محلی و منطقه‌ای در این سال ها منتشر می گردد و در زمینه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اخبار و گزارش های روز را نشر می‌دهد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا