خانه ملت رو در روی مردم ایستاده است!

علی بختیار/نماینده ادوار مجلس

مجلس انقلابی به ریاست قالیباف، بی توجه به انواع و اقسام مشکلات و گرفتاری‌هایی که مردم دارند، دنبال آسیب رسانی بیشتر به روح و روان و معیشت مردم است!

در روزگاری که کشورها تلاش می‌کنند فضا را تسخیر کنند و در فناوری بر دیگری پیشی بگیرند، نمایندگان مجلس اقلیت که باید دنبال تحقق خواسته‌های مردم باشند، به مقابله با مردم برخاسته‌اند و مصرانه در پی محدود کردن دسترسی به اینترنت هستند! طرحی که تجربه ثابت کرده حاصلی جز ضرر و زیان بیشتر ندارد و اعتماد عمومی را بیش از پیش دچار تزلزل خواهد کرد.

حال چرا برای تصویب آن این‌همه تلاش می‌شود، جای ابهام فراوان دارد و حکایت‌های عجیبی از آن شنیده خواهد شد.

در هیچ کجای جهان شاهد این مسأله نیستیم که نمایندگان مردم بر خلاف خواست آنان عمل کنند و خواسته‌های جناحی و سیاسی و حتی شخصی خود را مقدم بر مردم بدانند. گویی از جایی دیگر آمده‌اند و موظف به انجام فرامین دیگری هستند!

باید به این دسته از نمایندگان یادآور شد؛ ماجراهای مربوط به ویدئو و ماهواره را مرور کنند و تا این اندازه مقابل خواست مردم و پیشرفت‌های موجود قرار نگیرند که دیر یا زود این موج عظیم آنان را با خود خواهد برد.

در طول تاریخ روند اطلاع‌رسانی هیچگاه متوقف نبوده و حتی در دوره پیامبر اسلام که با طرح گذاشتن پنبه در گوش سعی در جلوگیری نشر اسلام داشتند، با شکست مواجه شدند و در برهه‌های تاریخی قبل و پس از آن همواره مستبدان با صاحبان فکر و قلم و اندیشه تقابل می کردند، اما هوش و نبوغ مردم راهگشا بوده و فضای استبداد و خفقان را شکسته است و راه مردم به سوی آزادی بیان و اندیشه باز مانده است.

در این زمینه هم تیر نمایندگان موافق طرح صیانت و سر آنان به سنگ خواهد خورد ولی امیدواریم پیش از آنکه دچار این اشتباه استراتژیک و نابخشودنی شوند، به دامان مهربان مردم بازگردند و از کار نادرست خود توبه کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا