تشت از بام افتاد

فساد بزرگ اینه نه خودرو دنا: رانت ‎پورابراهیمی نماینده ‎کرمان:
۱- پوریانی را به دیدن قالیباف برده
۲- مانع برکناری پوریانی مدیر معدن می‌شود
۳- و ‎انارکی را رئیس هیأت مدیره مس و ۲ ماه بعد معاون‌ پارلمانی صمت می‌کند!
حالا:
۴- واعظی را مجبور کرده وزیر صمت ‎رزم‌‌حسینی استاندار کرمان! باشد

فساد اینجاست

پورابراهیمی نماینده کرمان ، هم مدیر عامل معادن را تعیین می‌کند ، هم از واعظی امتیاز گرفته و با فشار به کمیته انتصابات دولت《انارکی را رئیس هیأت مدیره شرکت ملی مس + معاون پارلمانی ‎وزارت صمت》کرد.

بپرسید

چرا ‎پورابراهیمی این حد ، قدرت تعیین افراد کلیدی اقتصادی کرمان را دارد.

حالا ‎تاجگردون و ‎پورابراهیمی باهم ‎وزیر صمت را تعیین می‌کنند؟

ساده‌ایم اگر رانت را خودرو دنا بدانیم

پورابراهیمی اصولگرا که گفت‌وگو می‌کند و می‌گوید از تاجگردون بهتر در این مملکت سراغ ندارد!

حالا همه کاره صمت است و فشار می‌آورد ‎رزم‌حسینی دوتابعیتی وزیر صمت شود.

شاید روزی که پورابراهیمی نماینده «کرمان و راور» و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، به جای پاسخگویی به منتقدین ، معترضین وحتی به زعم وی تخریب گران؛ راه اتهام زنی واهی به آنان ، طرح شکایت و برخورد قضایی را برگزید ، به حقایقی که مورد اشاره قرارداده بودند توجه بیشتری داشت ، امروز در هر نقطه از فضای حقیقی و مجازی کشور و حتی جهان ، شاهد این اتفاق نبود که نام وی در صدر مباحث رانت ، شبکه چینی ، حمایت از رانت‌خواران مطرح و مخاطب سؤالات و ابهاماتی به مراتب سخت‌تر باشد.

اگر وی حقایق را اکاذیب و منتقدان را متهم به نشر اکاذیب ننموده بود ، اگر نقدهای کارشناسی را امری ساده فرض نکرده بود ، اگر درصدد خاموش کردن صدای مخالفانی که کارشناسانه ، دلسوزانه وی را خطاب قرار داده بودند بر نمی‌آمد ، امروز صدای بلند تشتی که در سراسر کشور از بام فرو افتاده در گوش وی ، اطرافیان و مشاورانی که وی را به بی‌راهه راهنمایی نمودند ، طنین‌انداز نبود.

شاید اگر اولین باری که از وی بعنوان تاجگردون دوم یاد شد، نصایح عقلا را مورد توجه و تعقل قرار می‌داد، امروز هم‌طراز و بلکه بدتر وفروتر از تاجگردون خطاب نمی‌شد.

اتهامات سنگین، افشاگری‌های سنگین‌تر و پیاپی ، درشرایطی چند روزی است که دامان رئیس کمیسیونی را گرفته که حتی اگر تأثیرگذاری و اقدام مفیدی از سوی وی به عنوان رئیس یکی از مؤثرترین کمیسیون‌های مجلس در شرایط اسفبار اقتصادی کشور دیده شده بود ، میشد امید داشت وی فردی کوشا ، فعال و باکفایت است ، که به واسطه‌ی این قابلیت‌ها و اقدامات خیر ، مورد هجمه قرار گرفته…

اما حتی در این حیطه نیز که وظایف سنگینی را متوجه وی ساخته ، کمترین تأثیرگذاری از سوی وی و کمیسیون تحت مدیریتش ، دیده نشده.. حتی در حد دلخوشی برای مردم

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا