جعل در جعل گزینه صمت

اسناد جعلی بودن ادعای سالاری مبنی بر فوق لیسانس و دکترای مدیریت نفت و گاز از بوردو فرانسه و حتی ادعایش مبنی بر دفاع پایان‌نامه

سالاری برخلاف دروغش Phd نفت و گاز ندارد بلکه یک DBA دارد آن هم قلابی۳ماهه! نه فرانسه رفته نه دانشگاه بوردو بهش مدرک داده خبرگزاری ایسنا هم آبروی خود را فروخت!

در تصاویر می‌بینید #سالاری تمام استانداری بوشهر و گیلانش را با این دروغ سپری کرد که فوق لیسانس و دکترای خود را از بوردو فرانسه در رشته مدیریت نفت و گاز دارد در حالی که دانشگاه بوردو رشته‌ مدیریت نفت و گاز ندارد. وی فقط۶ ماه در سال۸۹ مرخصی گرفته و در آن ایام به انگلیس رفته!

تا اینجای کار می‌بینید که حرف از DBA نیست بلکه #سالاری مصر است که دکترای مدیریت نفت و گاز دارد. دارای مدرک حقوق دانشگاه تهران‌ است پس چرا در این سالها می‌گوید PHD مدیریت نفت از فرانسه دارد؟ به دو دلیل: ۱) استخدام در پژوهشگاه نفت ۲) شرط ریاست تامین‌اجتماعی از رشته‌های مدیریت یا مالی یا بیمه

خردادماه پارسال به بوردو فرانسه ایمیل زدم و آن دانشگاه گفت این ادعا دروغ‌ است و رشته دکترا و فوق لیسانس مدیریت نفت‌وگاز ندارد.

‼️سالاری هول شد! سریع ۲ ماه تلاش کرد تا مدیریت صنعتی به او گواهی دهد که ۴ سال !!! در سطح !!! دکترای مدیریت در بوردو دوره مشترک !!! گذرانده تاریخ گواهی سازمان مدیریت صنعتی، بالا سمت چپ گواهی: مرداد ۹۸

لذا #سالاری توهم زد اگر گواهی بی‌اعتباری بگیرد که DBA دارد، همه ماجرا خاتمه می‌یابد!

زهی خیال باطل آقای سالاری

۱ وزارت علوم DBA را مدرک پولی و غیرمعتبر می‌داند.

۲ بر اساس DBA رسما دیگر نمی‌تواند رئیس تامین‌اجتماعی باشد چون تا امروز شریعتمداری را فریب داده بوده که PHD مدیریت دارد.

مدرک جعلی #سالاری !

۱ فوق لیسانس و دکترا از فرانسه گرفته؟ در گواهی‌نامه‌ای که پارسال با عجله می‌گیرد از ۸۹ تا ۹۳ یعنی۴سال می‌نویسد !!

۲ در گواهی‌نامه فیک می‌گوید از ۸۹ تا ۹۳ اما مدارکی که اینجانب بدست آوردم عدد ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ قید شده !! از یک ادعای جعلی دو مدرک جعلی درست نکن که گاف بدی !!

حالا گاف #سالاری در جعل بالاتر هم می‌رود. سالاری فکر نمی‌کردی به این مدارک جعلی که درست کرده بودی، دست پیدا کنم؟ سالاری این مدارک درسته یا گواهی‌نامه‌ای که پارسال مرداد با عجله آماده کردی؟ سازمان مدیریت صنعتی چرا با سالاری در جعل سهیم شدی؟ فکر نکردی لو می‌روی؟ آقای #رئیسی ورود کنید.

خبرگزاری ایسنا تو چرا گاف دادی؟ آبروی ایسنا چند؟ #واعظی و #سالاری برای بیرون رفتن از این منجلاب، آبروی ایسنا را هم بردید؟ دو عکس را ایسنا منتشر کرده سالاری گواهی مدیریت صنعتی را پارسال برای احتیاط گرفته. در طی یک سال دو ادعا !!! دو جعل. در دنیای مجازی، هیچ برگه‌ای مخفی نمی‌ماند.

‼️دکترای حقوق را وقتی استاندار گیلان بودی، از دانشگاه تهران گرفتی؟ فوق لیسانس را وقتی یکمرتبه از معلمی به مدیر ثبتی عسلویه رسیده بودی از دانشگاه تهران گرفتی !!! سالاری زرنگ؛ از پارس جنوبی و استانداری گیلان حقوق می‌گرفتی در دانشگاه تهران حقوق خواندی؟ فکر نمی‌کردی به مدارک دست پیدا کنیم؟

https://www.instagram.com/p/CE4SpMZMvBF/?igshid=jrfbx09yxns3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا