حاشیه های سفر ضرغامی؛ آیا دوست محمدی جا پای دانایی گذاشته است؟!

آیا رواست شما سمنان را با بودجه دولت و از بیت المال آباد کنید و شهرستان ها از جیب مردم توسط شهرداری، بخش خصوصی و امثالهم هزینه گردد این عینیت تعارض منافع است.

گویا حمیدرضا دوست محمدی جا پای نوید دانایی گذاشته و می خواهد در سفر بعدی مردمدامغان، #شاهرود، میامی، بسطام، مهدیشهر و گرمسار همه جلوی اتومبیل ضرغامی را گرفته و از عدم توسعه متوازن و زیر پا گذاشتن حقوق دیگر شهرستان ها دادخواهی نمایند.

حال که اخبار منتشر شده در فضای مجازی از اختصاص بالغ بر ۷۵ درصد بودجه ۱۲۰ میلیارد تومانی مصوبه سفر رئیس جمهور به شهر سمنان خبر می دهد و بودجه ای ناچیز قسمت ۷ شهرستان دیگر شده است.

اما ما هنوز باور داریم حمیدرضا دوست محمدی چنین کاری نمی کند و جناب آقای هاشمی استاندار دولت مردم با اقتدار جلوی این گونه حرکات را که در سمنان پر سابقه است خواهد گرفت.

در حالی که جناب دوست محمدی در سخنرانی های خود در شهرستان ها از عدم بودجه و نیاز به ورود شهرداری ها در حمایت از بازارچه صنایع دستی صحبت می فرمایید، اخبار منتشره از اختصاص بودجه چند میلیاردی دو رقمی برای ایجاد بازارچه سمنان و اختصاص بودجه دو رقمی بسیار بزرگ برای موزه سمنان و علاوه بر آن بودجه اختصاصی دیگری برای موزه پهنه، تخصیص بودجه دو رقمی میلیاردی برای جاده آبگرم سمنان و امثالهم خبر می دهد. در حالی که مزیت جاده ابر، جاده آبشار تنگه داستان مجن، جاده چشمه علی دامغان، جاده تپه حصار دامغان، جاده معادن نمک گرمسار، جاده قصر بهرام گور در گرمسار، جاده روستای بیابانک در سرخه و… به مراتب توجیه پذیرتر از آبگرم سمنان است. آیا این رواست شما سمنان را با بودجه دولت و از بیت المال آباد کنید و شهرستان ها از جیب مردم توسط شهرداری، بخش خصوصی و امثالهم هزینه گردد این عینیت تعارض منافع است.

این اخبار نگران کنند اعتماد عمومی مردم استان را خدشه دار نموده است و انجمن دوستداران میراث شاهرود و گروه قومس کهن و فعالین گردشگری گرمسار، خانه تسنیم دامغان و همه مردم استان را نگران و متأسفانه زمینه اختلاف گسترده را فراهم نموده است. لذا ورود به موقع و اعلام رسمی مصوبات سفر توسط مدیرکل محترم و تبیین مصوبات به رسانه ها در اسرع وقت لازمه ایجاد وحدت در استان می باشد.

استاندار محترم جناب آقای سیدمحمدرضا هاشمی ورود و نظارت حضرتعالی بعنوان استاندار انقلابی در دولت مردمی آیت الله رئیسی لازمه شفاف سازی و حمایت از حقوق همه شهروندان استان می باشد. در صورت تبیین مصوبات و شفاف سازی توسط مدیرکل میراث فرهنگی، هفته نامه کندوی البرز حمیت نموده و اطلاع رسانی خواهد کرد، در غیر اینصورت قطعأ شاهد ایجاد کمپین گسترده ای در استان جهت مطالبه از وزیر محترم میراث فرهنگی و گردشگری به راه خواهد افتاد و بازخواست و بازتاب ملی رسانه ای سفر ضرغامی به استان سمنان را شاهد خواهید بود. انتظار می رود در اولین فرصت نتیجه این مطالبه به اطلاع مردم عزیر استان برسد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا