طرح سوال از شهردار بندرعباس کلید خورد

در هجدهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس باز هم اعضا نسبت به انتصابات و جابه‌جایی نیروهای شهرداری ایراد وارد کرده و از شهردار در این زمینه طرح سوال کردند.

در هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور شهردار، مطالبی از سوی اعضا نسبت به وی اعلام و طرح سوال شد.

حجت الاسلام احمد عامری در نطق پیش از دستور خود با اشاره به اینکه شهردار در مدت مسئولیت خود کارهایی انجام داده، اظهار داشت: در کنار فعالیت‌های زیادی که انجام می‌شود ممکن است در گوشه و کناری از اقدامات در محاسبات یا تصمیم گیری‌ها دچار اشتباه شده و شاهد ضعف‌های مدیریتی شویم.

وی افزود: اعتقاد داریم جان و اموال شهروندان و مردم مانند آبروی آنها دارای ارزش است و درخواست داریم در خصوص مدیریت جدید سازمان آتش‌نشانی بندرعباس تصمیم صحیحی اتخاذ شود آیا شبیه به طنز نیست که معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی در یکی از پایگاه‌های سطح شهر مسئول بایگانی شود؛ آقای نوبانی شما پدر شهر بندرعباس هستید و باید طوری عمل کنید که مرکز نجات شهر بندرعباس دچار چند دستگی نشود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: برخی از شهرداران مناطق بر اساس سلایق شخصی خودشان به صورت جزیره‌ای با تخصیص بودجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌پردازند در حالی که تمرکز کار فرهنگی در شهر باید بر دوش سازمان فرهنگی ورزشی باشد و از پراکندگی در این امر پرهیز شود.

وی تصریح کرد: اخیراً کار نظارت و نگهداری فضای سبز شهری دست‌خوش یک سری تغییرات شده و کار نظارت به شهرداران مناطق تفویض شده است و این نوع مدیریت موجب موازی کاری خواهد شد و فعالیت سازمان فضای سبز را کم رنگ می‌کند.

عامری سیاهویی جابجایی غیراصولی نیروها را برای شهرداری مشکل‌زا خواند و گفت: جابه‌جایی نیروهای متخصص و گماردن آنها در کارهای غیر تخصصی ممکن است مشکلاتی را در سازمان‌ها ایجاد کند.

وی ادامه داد: همچنین پیشنهاد می‌کنیم مرکز اسناد و مرکز خلاقیت زیر نظر سازمان فرهنگی قرار گیرد و یا اینکه یک معاونت فرهنگی برای شهرداری بندرعباس تأسیس شود.

در پایان هیات رئیسه خواسته شد سوالاتی که اعضا شورا دارند بصورت طرح سوال به شهردار اعلام تا نسبت به پاسخگویی در اسرع وقت اقدام شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا