مسئول دفتر انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بندرعباس منصوب شد

به پیشنهاد دبیرکل انجمن روزنامه نگاران ایران و طی حکمی از سوی فرماندار بندرعباس؛ کامبیز حسین‌پور به‌عنوان مسؤول دفتر انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان شهرستان بندرعباس منصوب شد.

فرشاد محمدی مسؤول شعبه انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در هرمزگان با اعلام خبر انتصاب کامبیز حسین‌پور به‌عنوان مسؤول دفتر انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در بندرعباس اظهار داشت: به‌زودی مسؤولان دفاتر سایر شهرستان‌ها معرفی و شروع به کار خواهند کرد.

محمدی با بیان این مطلب که هویت انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بر اساس نص صریح اساسنامه و دیدگاه‌های اولین بنیانگذاران این انجمن کارکردی سیاسی و صنفی دارد، افزود: خیلی نباید انتظار داشت که تمام هم و غم این تشکل به مصالح صنفی معطوف شود و درگیر مسائلی جزئی شود، به همین دلیل نام انجمن روزنامه نگاران مسلمان در کنار دیگر احزاب، جمعیت ها و تشکل های سیاسی ثبت شده در وزارت کشور قرار دارد.

وی گفت: در حوزه مسائل سیاسی و فرهنگی تلاش شده تا انجمن روزنامه نگاران مسلمان در بزنگاه های مختلف حضور داشته باشد و با برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها و همچنین دعوت از چهره ها و شخصیت‌های مؤثر و در اختیار قرار دادن تریبون به آنها برای بیان مطالبات جدی؛ زیرساخت صحیح و قانونی مطالبه گری را با همکاری نزدیک احزاب،فعالین فرهنگی و سیاسی و اصحاب رسانه استان تبیین کنند.

مسؤول شعبه انجمن روزنامه نگاران مسلمان در هرمزگان در پایان ضمن تاکید بر حرکت به سمت تبیین و اجرایی شدن گام دوم انقلاب افزود: انجمن روزنامه نگارن مسلمان با هدف بستر سازی و کادرسازی مبتنی بر دکترین امامین انقلاب اسلامی آماده همکاری با حوزه و دانشگاه، در جهت تحقق این مهم است.

به گزارش فارس، کامبیز حسین‌پور از فعالان رسانه‌ای هرمزگان و دارای بیش از ۲۵ سال سابقه کار رسانه‌ای در نشریات مطرح کشوری و استانی است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا