بیانیه دفتر ارتباطات مردمی پروفسور زاهدی نماینده مردم شریف کرمان و راور پیرامون موضوع انتخاب استاندار کرمان

به گزارش سفیر کرمان دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم بصیر کرمان و راور در خصوص مسئله انتخاب استاندار کرمان و جهت شفاف سازی، تنویر افکار عمومی و پاسخ به مطالبه جریان انقلابی استان کرمان بیانیه ای به شرح ذیل منتشر نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم
«الصِّدْقُ صَلَاحُ کُلِّ شَیْ‏ءٍ (و) الْکَذِبُ فَسَادُ کُلِّ شَیْ‏ءٍ»
صداقت -با مردم- سبب صلاح و دروغ سبب تباهی هر کاری است. غرر الحکم، ج۱، ص۵۳.پ

با سلام و درود محضر مردم انقلابی کرمان و راور

در چند روز گذشته جمعی از شما عزیزان و دلسوزان استان، پیرامون بحث انتخاب استاندار کرمان، مطالبی عنوان داشتید و خواستار شفاف سازی نظر منتخبین خود در مجلس شورای اسلامی شدید. در پاسخ به مطالبه به حق شما موکلان گرامی مطالبی بیان می گردد.

در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم، تلاش تمام نیروهای ولائی و خواسته مردم عزیز کشورمان انتخاب فردی انقلابی، پاکدست و فسادستیز بر مسند دولت بود، که با لطف خدا و مشارکت و اراده ملت بزرگ ایران این مهم تحقق یافت.

در گام بعدی و در یک تعامل بسیار ارزشمند بین مجلس و رئیس جمهور منتخب، اکثریت کابینه پیشنهادی از جمله جناب دکتر وحیدی وزیر محترم کشور با رأی بالایی از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفتند.

با استقرار دولت سیزدهم و با شناختی که از رئیس جمهور محترم و قاطبه‌ی وزرای محترم سراغ است، و با اعتماد و باور به روحیه ی انقلابی و جهادی کابینه محترم، نمایندگان دغدغه های هشت سال گذشته در انتصاب مدیران اجرایی را تا زمانیکه خلاف آن ثابت شود را ندارند.

لذا بر مبنای اعتماد کامل به وزرای محترم از جمله وزیر محترم کشور ولایی و انقلابی، نماینده مردم شریف کرمان و راور جناب پروفسور زاهدی هرگونه فشار به دولت جهت انتصاب فرد یا افرادی خاص برای تصدی مسئولیت استانداری کرمان را مذموم می داند و به همین دلیل و دلایل متعدد دیگر، ایشان در دیدار جمعی از نمایندگان استان کرمان با وزیر کشور حضور نیافت.

مزید استحضار مردم انقلابی و فهیم دیار کریمان، بنا به شهادت برخی از نمایندگان حاضر در نشست با وزیر محترم کشور و همچنین استعلام شفاهی گرفته شده از منابع رسمی در وزارت کشور، مطالب گفته شده از سوی یکی از نمایندگان شهرستانهای کرمان و راور به نقل از آقای دکتر خرمشاد معاون محترم وزیر کشورکذب محض می باشد. بی شک طرح چنین مباحثی فریب و تشویش اذهان عمومی را در پی خواهد داشت.

بدون تردید مدیران، کارگزاران و نمایندگان مردم در حکومت اسلامی باید صراحت، راستگویی و شفافیت را سرلوحه رفتار و کردار خویش قرار دهند و بدانند که اصلاح امور و سامان یافتن کارها جز در توسل به راستگویی، پاکدستی و صراحت ورزی میسر نمی‌شود.

همچنان که دروغگویی، پنهان کاری، نفاق و تیره سازی، موجب بروز فساد و تباهی های سیاسی و سلب اعتماد عمومی خواهد شد.

مطالبه گری جوانان، نیروهای انقلابی و آحاد مردم بصیر کرمان و راور و احساس مسئولیت در قبال سرنوشت استان قابل تجلیل می باشد.

لازم به ذکر است حق شکایت از دیگر نماینده کرمان و راور به دلیل نشر مطالب غیر واقع در هیات نظارت بر نمایندگان محفوظ است .

امید است در سایه همدلی و همراهی مردم و مسئولین، شاهد فصل جدیدی از پیشرفت ایران عزیز اسلامی و استان زرخیزمان کرمانِ پهناور باشیم.

و العاقبه للمتّقین
دفتر ارتباطات مردمی پروفسور زاهدی
نماینده مردم بصیر کرمان و راور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا