حمله‌ شهردار سرگز احمدی و عواملش به یک جانباز

جانباز و رزمنده دفاع مقدس حاج محمد کرمی در حین نصب مقبره و یادمان شهدای گمنام در بخش احمدی توسط شهردار و عوامل او امروز 31 شهریور پاداش خود به وسیله مشت ، لگد و کتک کاری به این جانباز عزیز هدیه نموداند جهت اطلاع رزمندگان ، جانبازان و خدمتگذاران شهدای عزیز امروز کار برای شهداء واقعاً سختی خاص خودش رو دارد ، شهردار سرگز احمدی به جای پرداخت خسارت یادمان شهدای گمنام حمله‌ور می‌شود به سمت جانباز..

بررسی های تکمیلی از هتک حرمت به جانباز دفاع مقدس سرهنگ حاج محمد کرمی توسط شهردار شهر سرگز احمدی و راننده شهرداری طبق تحقیقات میدانی مشخص گردید، گویا جلسه‌ای در محل بخشداری بخش احمدی بابت پیگیری برگرداندن خسارت وارده به توسط شهردار سرگز احمدی آقای سجاد کرم‌شاهپور ناشی از عدم واریز به موقع وجوه جمع آوری اهدایی از مردم برای ساخت یادمان شهدای گمنام بخش که در حال ساخت میباشد.

اعلام خسارت به توسط شرکت سازنده و اعلام مبلغ خسارت ناشی از اهمال و سهل انگاری ناشی از عملکرد ایشان با حضور آقای بخشدار احمدی و آقای محمد کرمی رئیس و نماینده کنگره شهدای استان و آقای محسن جعفری مجری و ناظر طرح با حضور آقای سجاد کرمشاهپور بعنوان شهردار بدهکار خسارت آقای مسعود شهبازی رئیس شورای سرگز و آقای منصور شهبازی دیگر عضو شورا در محل بخشداری احمدی به دعوت بخشدار بنا به درخواست آقای کرمی برگزار گردیده بود.

جانباز محمد کرمی بعنوان مسئول اصلی پیگیری تکمیل یادمان شهدای گمنام بخش احمدی در جلسه بخشداری حضور پیدا کرده بودند.

در این جلسه طبق دستور جلسه قرار بر این بود که خسارت وارده نسبت به یادمان شهدای گمنام بخش توسط آقای شهردار پرداخت گردد.

در ادامه شهردار با بیان اینکه این خسارت را قبول ندارم اما آمادگی دارم از محل اعتبارات شهرداری با تصویب شورای پرداخت نمایم و رئیس شورای شهر سرگز نیز تأیید کردند که ما از محل بودجه شهرداری خسارت را تحت عنوان کمک پرداخت می‌نماییم.

این موضوع با اعتراض جانباز ارزشمند و مسئول محترم کنگره شهدای استان مواجه شد که از محل اعتبارات شهرداری این هزینه پرداخت نشود ، بدلیل اینکه خسارت شخص آقای سجاد کرمشاهپور وارد کرده‌اند ، پس در نتیجه بایستی حساب شخصی خودش پرداخت نمایند. درحین ترک جلسه با یک برنامه از قبل طراحی شده به ایشان حمله ور شده و توسط راننده شهرداری حتک حرمت و کتک کاری صورت می‌پذیرد.

در نهایت با حضور نیروهای انتظامی موضوع درگیری خاتمه می‌یابد ، اما در هفته بزرگداشت دفاع مقدس متأسفانه با حتک حرمت به جانباز دفاع مقدس موجب تأثر و تأسف همگان گردید و خاطره‌ای بسیار در اذهان باقی ماند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. چه شهردار بی شخصیت و بی اخلاق که جانبازی که برای دفاع مملکت جنگیدن و جانشان کف دست گذاشته.. بجای تشگر و قدردانی و مدیون بودن.. حتک حرمت کردن.. به سرهنگ بزرگوار حاج محمد کرمی

  2. حاج محمد جانبازی جهادی و کسی که برای دفاع وطن جانش کف دست وبرای هم رزمانش تلاش میکند تا یادشان رو زنده نگه دارد. شهردار بی تجربه اینجوربی حرمتی و کتک کاری این جانباز عزیز باعث رنجش مردم شده.

  3. این شخص شهردار باید در ملأ عام با تبر کمرش بزنن.خیلی گستاخ و بی ادب هست .این شخص باید بند الاغ هم دستش ندن چه برسه به شهرداری.خسارت وارد کرده بعدش میخواد از بودجه شهرداری پرداخت کنه.خیلی غلط کردی.مردم چه گناهی دارند که خسارت شما رو از جیبشون پرداخت بشه؟همین اشخاص کاری کردند که سفره مردم کوچکتر بشه.باید دادستانی هر چه زودتر دست به کار بشه و مزدش رو بذاره کف دستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا