تکذیب ادعاهای نماینده کرمان و راور؛ تمسک به دروغگویی برای فرار از پاسخ به مطالبه گری

به گزارش کرمان رسانه، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در واکنش به هجمه های صورت گرفته طی روزهای اخیر علیه وی در فضای مجازی و خبرگزاری ها در رابطه با حمایت وی از ابقای استاندار فعلی در نشست نمایندگان مردم استان کرمان با سردار وحیدی وزیر کشور ، نشست خبری را با حضور اهالی رسانه استان کرمان برگزار نمود.

دکترپورابراهیمی در این نشست، جهت توجیه حمایت خود برای ابقای استاندار کرمان، با توجه به عدم حضور پرفسور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در نشست با وزیر کشور ، از این فرصت استفاده نموده و با استفاده از ادبیاتی گنگ و نامفهوم ، طوری وانمود نمود که دکتر خرمشاد معاون وزیر کشور در این نشست حضور داشته و به نقل از دکتر خرمشاد از موافقت دکترزاهدی با ابقای استاندار کرمان خبر داد.

در حالی که خبرنگار کرمان رسانه، سریعاً موضوع فوق را پیگیری و طی مصاحبه با چند نفر از نمایندگان مردم استان حاضر در این نشست، ادعای وی را از ریشه بی اساس و کذب اعلام نمودند و هر گونه نقل و قولی از دکتر خرمشاد را رد کردند.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار کرمان رسانه ، با اشاره به حواشی صورت گرفته و نقل و قول دکتر پورابراهیمی از دکتر خرمشاد در نشست نمایندگان با وزیر کشور اظهار داشت؛ دکتر خرمشاد معاون وزیر کشور در نشست نمایندگان مردم استان با وزیر کشور حضور نداشته و هیچ گونه نقل وقولی از وی در حمایت از ابقای استاندار در این نشست مطرح نگردید.

وی خاطرنشان کرد؛ در این نشست متأسفانه دکترپورابراهیمی علیرغم سخنان بنده در رابطه با عدم دخالت نمایندگان مجلس در موضوع انتخاب استاندار کرمان و بیان ملاک ها ومعیارهای استاندار جدید از سوی نمایندگان به وزیر کشور، بر ابقای استاندار فعلی پافشاری و اصرار نمودند که در ادامه مجبور به ترک جلسه شدم.

پیگیری های کرمان رسانه همچنان نشان داد که دکتر خرمشاد معاون وزیر کشور نیز این اظهارات را رد نموده است.

اما سؤالی که باقی می‌ماند این است: آقای پورابراهیمی بهتر نبود با موکلان خود صادق می بودید و به جای تمسک به بیان مطالب خلاف واقع ، از مردم عذرخواهی می نمودید؟

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا