اختلافی که به قتل کشاورز انجامید

کشاورز ساکن روستای سرکهنان سندرک میناب بدست افراد ناشناس به قتل رسید.

زینب نورالدینی: دیماه پارسال بود که گزارشی از نارضایتی و گلایه کشاورزان سرکهنان و دشت صحرا از تعلل در رسیدگی پرونده‌شان (برای دیدن گزارش کلیک کنید) کار کردیم و گلایه‌ها را منعکس کردیم.

به گفته‌ی فرزند ارشد محمد بهاری دامنه این اختلاف روز به روز گسترده‌تر شد تا اینکه پیش از ظهر دیروز دو فرد مسلح اقدام به شلیک به ناحیه سر محمد بهاری کشاورز داستان ما می‌نمایند.

بقول پسر کوچک مقتول که حدود ۱۳ سال سن دارد همراه پدر در راه رفتن به ملک مورد منازعه بودند که تلفن همراه پدرش زنگ خورده و موتور را متوقف و در حال مکالمه تلفنی بوده که دو نفر راکب موتورسیکلت با صورت‌های پوشیده از روبرو حاضر شده و با کلت کمری اقدام به شلیک می نمایند.

صابر بهاری فرزند ارشد مقتول می‌گوید سالها بود که بر سر ملکی که پدرم حدود ۵ دهه پیش از فردی خریداری نموده بود مورد اختلاف با مالک سابق بوده و به کرات از جانب وی در این سالها تهدید شده‌ایم و با توجه به مردم داری پدرم کسی با وی کینه و کدورتی نداشته و همگی ما مضنون به این فرد هستیم از دستگاه قضاء خواهشمندیم قاتلین پدرم را هر چه سریع‌تر دستگیر و معرفی نماید .

گفتنی است محمد بهاری دارای ۳ همسر و ۱۸ فرزند در قید حیات ، یک پسر که ۳ سال پیش بطور مشکوکی در باغ شخصی خود فوت شده و یک فرزند که سالها گم گشته است میباشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا