نماینده نباید بگوید تو را خدا !

حسن عباسی «روزنامه‌نگار»

منصور آرامی در اعتراض به سقوط خودرویی در بندر مسافربری پل به دریا در صفحه شخصی توییترش واکنش نشان داد با هشتک «منطقه آزاد» و «استانداری هرمزگان» نوشت: بار دیگر شاهد سقوط خودرو در اسکله نا ایمن بندر پل بودیم. بارها این مسئله را متذکر شدم ، اما کو گوش شنوا !

آقایان چقدر دیگر می‌خواهید بر سر لجاجت با جان و مال مردم بازی کنید، تو را خدا دیگر بس است!

چقدر این توییت بوی مظلومیت می ده! حتماً مرجع هشتک ها با دیدن آن غش غش خندیده‌اند.

ظاهراً آقای نماینده (آرامی) فکر کنم فراموش کرده‌اند که ۳ سال معاون سازمان بنادر یعنی سازمانی که متولی این بندر نا ایمن است، بودند و اکنون هم عضو کمیسیون عمران مجلس هستند که مسوولیت مستقیم وارد شدن و تفحص مورد یا موارد مشابه را دارد.

سالهاست، می‌گویم که هرمزگان مظلوم است، کسی باور نمی‌کند! آقای نماینده هم دنبال وارانه جلوه دادن قضایا می‌گردد و از یاد برده که کلیه مستحدثات ساحلی در سراسر کشور تحت مدیریت سازمان بنادر و دریانوردی می‌باشد. مگر اینکه سازمان مسئولیت‌های خود را تنفیذ کرده باشد،که تااین لحظه اعلام رسمی نشده است. با این وجود البته این فرافکنی‌ها نافی وظیفه نمایندگی نیست.

حضرت آرامی ۳ سال معاون سازمان بنادر بودند، جا دارد پاسخ دهند که در این سه سال در حوزه مسئولیت اجتماعی و جلوگیری از چنین وقایعی که جان شهروندان را هدف گرفته است، چه قدمی برداشتند؟

حتی در باب مشکل فعلی، دو خط تفاهم نامه می‌توانست با همین منطقه آزادی که اشاره کردید و ظاهرا بنا ندار در اصلاح امور قدمی بردارد نوشتید، آیا کمیسیون مجلس قادر نیست منطقه آزادقشم را به ایمن سازی اسکله با آن همه درآمد سرشاری که از این محل دارد، وادار نماید،.؟ از جایگاه قبلی شما که بگذریم ادامه وضعیت فعلی بندر پل ازدید کمیسیون عمران مجلس که جنابعالی نیز عضو آن هستید، درست است .

ما معتقدیم که نماینده نباید بگوید «تو را خدا» بلکه بایستی نماینده با پشتوانه مردمی که دارد وزیر را به مجلس بکشاند، تذکر بدهد. حتی اگر لازم شد به اصل ۹۰ شکایت کند.

کسی که خودش عضو کمیسیون عمران است برای اجرای یک طرح کوچک ولی الزامی، نباید بیاید و التماس کند که از بابت ایمن سازی یک بچه بندر تقصیر را گردن این وآن بیندازند.

به خاطر دارید که در بحث هیأت نظارت بر انتخابات چه بر سر شهر آوردید و آخر امر هم در شورای شهربندرعباس دست خالى ماندید، آن همه تلاش منتهی نشد به انتخاب شهردار مورد نظر و مضاف بر آن حضور «رستم» در وزارت راه بود که تنزلی است که به آرامى رخ خواهد داد.

دلسوزی مردم یعنی صدای مردم بودن، نه بی‌طرفی در همه امور! ایستادگی در برابر ولنگاری مدیریتی که ️وضع فعلی استان را از همه لحاظ رقم زده است و مردم را به ستوه آورده است، جلوه گری و ادای وظیفه نمایندگی در راستای کاهش آلام مردم هنرست. چون امروز در هیچ سطوحی وضعیت عادی نیست از قیمت هویچ و عملکرد لاکپشتی دولت جدید تا ناتوانی در برابر جمع کردن بحران کرونا..

از پس این کوتاهی ها و کین پروری، باید منتظر اوج و موج کینه پدرکشته‌ها، بی‌مادرشده‌ها، والدین بی‌فرزند، مردان بی‌همسر و بیوه‌زن‌هایی بود که زندگی بر باد رفته‌شان در اثر بی مدیریتی ها در موج های مختلف جز خشم چیزی نکاشته است.

جناب آرامی همه انتظار داشتیم که نماینده راستین ما باشید، نه پوپولیست ها.


منبع: روزنامه ندای هرمزگان

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا