دکتر فرشیدی، بفهم هرمزگان مسئول باکفایت می‌خواد

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: آقای دکتر فرشیدی اگر نمی‌توانی وضعیت این درمان را جمع کنی و حق این پرستارها و دکترها را بگیری از این «مسئولین بی‌کفایت» ول کن برو چنین رئیسی نمی‌خواد هرمزگان ، هرمزگان مسئول با کفایت می‌خواد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی روز گذشته در مقابل صحن امام‌زاده سیدمظفر بندرعباس و امام جمعه شجاعانه با بیان، این صدا را به گوش مسئولین برسانید، اعلام کرد: از درون بیمارستان بروند داروها را احتکار کنند و مریض‌های (کرونایی) مردم جان بدهند!! «یک سرم» پیدا نشود ، خودش بعد اسمش را گذاشته رئیس دانشگاه علوم پزشکی!

وی افزود: جناب آقای صالحی اگر عرضه نداری این بی‌کفایتی‌ها را جمع کنی ، جمع کن برو استان خودت!.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان گفت: به‌خدا قسم دارند می‌سوزند بهترین عزیزان مردم، جان می‌دهند، می‌میرند ، قلبم پاره شد از دیدن این صحنه‌ها ، چرا باید اینجوری باشد ، چرا باید مردم استان هرمزگان اینقدر مظلوم باشند.

وی ادامه داد: اصلأ این وضعیت قابل پذیرش نیست، بنده تا آخرین درجه تلاش می‌کنم تا حق این پرستاران و کادر درمان را بگیرم یا در این راه نابودم کنند.

حجت‌الاسلام حقیقی گفت: حق درمانی مردم را باید بدهند و بیمارستان مجهزی باید برای این استان ساخته بشود وگرنه من پیش امام زاده سید مظفر همین جا اتمام حجت می‌کنم حتی شده تا پیش مقام معظم رهبری هم می‌روم درد این مردم را باید برسانم.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا