پاسخگوئی به ۱۱ هزار تماس روزانه درمرکز ۱۱۸ بندرعباس

مدیر روابط عمومی مخابرات هرمزگان گفت: روزانه 11 هزار تماس در مرکز 118 بندرعباس پاسخگویی می‌شود.

محسن دیانت اظهار کرد: در بازه زمانی ۳۰ روزه منتهی به خرداد سال جاری، بیش از ۲۶۷ هزار تماس با مرکز ۱۱۸برقرار شده است.

وی بیان داشت: ساعات پیک برقراری تماسهای مردم از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر و عصرها از ساعت۱۷ تا ۲۲ شب است که بیشتر این تماسها در ساعات صبح درخواست شماره ارگانهای دولتی و در ساعات عصر درخواست مطب‌های پزشکی و شرکت های خصوصی است.

دیانت عنوان کرد: ۲۶ نفر اپراتور در سه شیفت کاری پاسخگوی تماس‌های شهروندان از سراسر استان هستند.

رئیس اداره روابط عمومی با اشاره به اینکه تقریبا تمام شماره های واگذار شده در سراسر هرمزگان در مرکز ۱۱۸ بندرعباس موجود است، گفت:  تماس گیرندگان با ۱۱۸ در سراسر استان به مرکز ۱۱۸ بندرعباس متصل شده و از این مرکز شماره خود را دریافت می کنند.

وی ادامه داد : ۳۰۴ هزار شماره تلفن از سراسر استان هرمزگان و جزایر ۱۱ گانه از جمله کیش و قشم در این مرکز ثبت شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا