شبکه‌های مخابراتی در طول برگزاری انتخابات در هرمزگان پایدار خواهند بود

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: با تمهیدات کمیته انتخابات مخابرات منطقه هرمزگان ،شرایط لازم برای ثبات و پایداری مطلوب شبکه مخابراتی در روز برگزاری انتخابات در استان فراهم شد .

امیر یگانه با ارائه گزارشی از روند پایداری شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی در طول برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  عنوان کرد: با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم و تشکیل ستاد و مستقر کردن اکیپ های فنی و عملیاتی به حالت آماده باش وگشت های فیبر نوری در مسیرهای مهم و حساس ، زمینه ایجاد وحفظ شبکه ارتباطی پایدار دراستان  و شهرستانهای توابع به نحو شایسته ای فراهم و انتخابات در تمامی شعب اخذ رای  استان به شکل مطلوب و با کمترین اختلال به انجام رسید.

وی افزود: مدیران، کارشناسان و کارکنان خدوم مخابرات منطقه هرمزگان نهایت همکاری را با استانداری، فرمانداری و دیگر دستگاه‌های اجرائی استان انجام و با در اختیار قراردادن تجهیزات ارتباطی، افزایش ظرفیت پهنای باند مورد نیاز را فراهم کردند.

مدیرمخابرات منطقه هرمزگان ادامه داد : تمامی روسای مخابرات شهرستانهای استان نیز در این روز با حضور در مراکز مخابراتی از نزدیک بر وضعیت ارتباطی شهرستان نظارت کردند تا از اختلالات احتمالی ممانعت به عمل آورده و هیچگونه مشکلی در فرایند انتخابات پیش نیاید.

امیر یگانه در پایان از حوزه‌های فنی، شبکه، دیتا، تلفن ثابت و همراه، حراست، بازرسی، روابط عمومی، نقلیه، خدمات و سایر بخش‌های مخابراتی که به نوع در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، شبکه‌های تلفن ثابت، همراه، دیتا و اینترنت را مدیریت کردند تا بار دیگر انتخابات شکوهمندی در استان برگزار شود، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا