الزامات برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند در استان هرمزگان فراهم شده است

استاندار هرمزگان، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را تضمین کننده اقتدار و امنیت ملی ایران اسلامی دانست.

دکتر فریدون همتی در نشست سراسری هیأت‌های نظارت بر انتخابات، با اشاره به برکات مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برگزاری انتخابات و اتکاء به رأی مردم را یکی از دستاوردها و آرزوهای بزرگ مردم ایران در طول تاریخ این سرزمین برشمرد و اظهار داشت: این اتفاق مبارک فقط با روی کار آمدن نظام جمهوری اسلامی ایران و با تدبیر هوشمندانه امام خمینی(ره) محقق شد و دستاوردی است که با خون گران‌بهای شهدا و تحمل سختی های زیاد اجرایی شد.

وی افزود: انتخاب مسئولان در بخش‌های مختلف حاکمیت با رای مردم، یک دستاورد بسیار ارزشمند است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه ما در یک جنگ تحمیلی تمام عیار اقتصادی با دشمنان هستیم، عنوان کرد: ما باید این مسائل را برای مردم بازگو کنیم و بدانیم که ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در شرایط سخت اقتصادی کنونی، هم‌تراز مقاومت رزمندگان در جنگ تحمیلی است.

وی، اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه بین الملل و جذب قلوب آزادی خواهان سراسر دنیا را مرهون وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مشی اصلی حاکمیت در حمایت از مظلومان برشمرد و بیان داشت: کشور توفیقات بسیاری را در طول دوران پس از انقلاب اسلامی و به ویژه در ایام جنگ اقتصادی به دست آورده است و به موازات همه سختی ها، عمران و توسعه و سرمایه گذاری در کشور حال انجام است.

استاندار هرمزگان، با اشاره به مشکلات معیشتی مردم در مقطع فعلی، گفت: به واسطه کاهش درآمدها، در بخش معیشت به مردم سخت می گذرد و باید مردم را به دلیل این ایستادگی تحسین کرد اما علی‌رغم وجود همه مشکلات، مردم هیچ گاه پشت نظام و انقلاب اسلامی را خالی نکردند تا بخش حاکمیتی در میدان مبارزه بتواند کشور را اداره کنند.

وی با بیان اینکه یادآوری نعمت های الهی امری ضروری است، عنوان کرد: خدمات برجسته و موفقیت های نظام را باید برای مردم که درخط مقدم جنگ اقتصادی هستند یادآور شد و در مقطعی که دشمن تمام عیار و تمام قد به جنگ ما آمده است این یادآوری می تواند مفیدتر باشد؛ ضمن اینکه هیچ کس مبرا از خطا نیست و به‌طور قطع اشکلاتی نیز وجود دارد و باید تلاش کرد با رفع ایرادات، مردم را به آینده سرزمین و این کشور پرافتخار امیدوار کرد.

دکتر همتی، مشارکت مردم در انتخابات را تضمین کننده اقتدار و امنیت ملی دانست و گفت: هر کس با هر سلیقه ای که دارد می بایست در انتخابات شرکت کند، چرا که حضور مردم پشتوانه نظام و تضمینی برای ادامه راه شهدا و امام شهداست.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود در این همایش، تعامل و هماهنگی موجود بین ارکان اجرایی، نظارت و تأمین امنیت در برگزاری انتخابات پیش رو را در عالی ترین سطح ممکن اعلام کرد و بیان داشت: بیش از شش هزار نفر در بخش تأمین امنیت با مسئولیت نیروی انتظامی و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مرزبانی و بیش از دو هزار نفر در بخش اجرا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هرمزگان مشارکت دارند.

وی به پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه نیز اشاره کرد و گفت: در این شرایط باید اقدامات همه بخش ها به گونه ای باشد که مردم برای حضور در انتخابات دغدغه ای نداشته باشند و با امیدواری در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا