ظرفیت تخت های بیمارستانی در هرمزگان به حد اشباع رسیده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان از دورکاری دو سوم کارکنان ادارات و دستگاه هاى اجرایی در سراسر استان هرمزگان با توجه به وضعيت قرمز شیوع کرونا خبر داد.

دکتر علی رئوفی در جلسه فوق العاده ستاد مقابله با کرونا در شهرستان بندرعباس، با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با اشاره به نقش رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کاهش آمار مبتلایان و بستری های بیماری کرونا، عنوان کرد: در شرایط کنونی برای عبور از شرایط بحرانی و حاد کرونایی در هرمزگان رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مهمترین راه مبارزه با این ویروس است.

 

وی افزود: متاسفانه در پی سیر صعودی آمار مبتلایان و بستری ها ظرفیت تخت های بیمارستانی استان به حد اشباع رسیده که امکان خدمات رسانی مطلوب به بیماران را با مشکل روبرو می کند.

 

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان تصریح کرد: در خانه ماندن در شرایط فعلی بهترین راه جلوگیری از انتشار ویروس و کمک به کارکنان ایثارگر بخش بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با این بیماری است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از دورکاری دو سوم کارکنان ادارات و دستگاه هاى اجرایی در سراسر استان هرمزگان با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان هرمزگان، تنها یک سوم کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی در هرمزگان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل کار حضور پیدا خواهند کرد و دو سوم کارکنان باید دورکار باشند.

 

رئوفی در همین خصوص، افزود: با توجه به وضعیت قرمز اغلب مناطق استان درخواست تعطیلی سه روزه کلیه دستگاه های اجرایی استان به ستاد ملی مقابله با کرونا داده شده است که در صورت موافقت این ستاد، اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا