مردم بندرچارک خواستار ابقای شهردار فعلی شدند

ابقای شهردار بندرچارک، اولین درخواست مردم بندرچارک از اعضای شورای اسلامی دوره ششم

مردم شهر بندرچارک با امضای طوماری خواستار ابقای شهردار بندرچارک جناب آقای محمد خدنگ بعنوان اولین و مهمترین مطالبه از شورای اسلامی شهر بندرچارک شدند.
در متن این طومار آمده است:

ضمن تبریک انتخاب شایسته شما خوبان بعنوان اعضای شورای اسلامی شهر بندرچارک، امیدواریم با همفکری، وحدت و هم افزایی بین خود و سایر مسوولان، موفقیت و کامیابی را در این دوره نصیب خود و شهر و مردم بندرچارک گردانید.
منتخبین محترم دوره ششم، ما امضا کنندگان نامه بعنوان شهروندان بندرچارک اولین مطالبه خود را تقدیم شما خوبان می کنیم تا با تفکر و مشورت با بزرگان شهر و به دور از احساسات، شهردار بندرچارک جناب آقای محمد خدنگ را در این پست و سمت با توجه به عملکرد درخشان و کارنامه قابل دفاع ایشان در دوره چهار ساله گذشته،حفظ نمایید تا بتواند پروژه های نیمه تمام شهرداری را کامل نماید، لذا خواهشمندیم به این مطالبه جامه عمل بپوشانید.
چراکه اکثر مردم بهمراه تمام معتمدین و بزرگان شهر چارک با تماسهای تلفنی و پیگیریهای حضوری این موضوعات را با امامان جمعه محترم اهل تشیع و تسنن و شورای فعلی مطرح نموده و ابراز نگرانی و ناراحتی نمودند و خواستار ابقای جوان بومی و پر تلاش (جناب اقای خدنگ) بعنوان شهردار بوده و هستند.
با تشکر و احترام
شهروندان بندرچارک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا