دکتر همتی: مردم برای سربلندی جمهوری اسلامی ایران به پای صندوق های رأی آمده‌اند/این مشارکت گسترده در انتخابات نشان دهنده بصیرت سیاسی ملت ایران است

استاندار هرمزگان گفت: مردم با آمادگی کامل، نیت خیر و توکل به خداوند متعال برای سربلندی جمهوری اسلامی ایران به پای صندوق های رأی آمده‌اند.

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد قدس بندرعباس، رأی خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را به صندوق انداخت.

استاندار هرمزگان پس از حضور در انتخابات، گفت: سلامت و تأمین امنیت انتخابات اولویت اصلی ستاد انتخابات استان هرمزگان است و با استفاده از تمام ظرفیت ها زمینه تحقق این دو امر مهم در انتخابات هرمزگان فراهم شده است.

وی همچنین با اشاره به مشارکت خوب مردم در ساعات اولیه انتخابات در هرمزگان، افزود: خدا را باید به خاطر وجود مردمان با بصیرت و فهیم هرمزگان شکر گفت و الحمدلله شاهد حضور گسترده مردم در ساعات اولیه صبح و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت چهار ساله کشور هستیم.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: مردم با آمادگی کامل، نیت خیر و توکل به خداوند متعال برای سربلندی جمهوری اسلامی ایران به پای صندوق های رأی آمده‌اند و نشان دادند که در مسیر انقلاب خستگی معنا ندارد و همچنان در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی محکم و استوار ایستاده اند.

دکتر همتی بار دیگر با بیان اینکه این حجم از مشارکت در ساعات اولیه صبح امروز، نشان از درک درست، بصیرت سیاسی، دشمن شناسی و شناخت لازم نسبت به مسائل مهم کشور است، بیان داشت: مطمئن هستیم تا ساعات پایانی رأی گیری،  این حضور پررنگ همچنان ادامه دارد و یک حماسه تاریخی دیگری در تاریخ انتخابات و انقلاب در کشور و هرمزگان ثبت و ضبط خواهد شد.

وی گفت: این حضور حماسی، دشمنان را مأیوس و دوستان نظام اسلامی را به آینده امیدوارتر خواهد کرد.

دکتر فریدون همتی در گفت‌وگو با شبکه استانی خلیج فارس، ایام خجسته دهه کرامت را تبریک گفت و با اشاره به آمادگی کامل عوامل اجرایی از ابتدای شروع فرآیند انتخابات در استان هرمزگان، اظهار داشت: فعالیت ۱۵۵۶ شعبه انتخابات در هرمزگان از ساعت هفت صبح امروز جمعه آغاز شد.

وی، مشارکت مردم در ساعات اولیه انتخابات را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: بر اساس ارزیابی های انجام شده، میزان مشارکت مردم در ساعات اولیه صبح امروز در مقایسه با انتخابات گذشته بسیار مطلوب بوده است.

استاندار هرمزگان همچنین به منظور افزایش ضریب ایمنی سلامت رأی دهندگان از مردم خواست، مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

دکتر همتی با بیان اینکه پیش‌بینی لازم برای تعرفه انتخابات در کلیه شعب صورت گرفته است، گفت: نماینده فرمانداران در شعب موظف هستند قبل از اتمام تعرفه به فرماندار مربوطه برای تأمین تعرفه اطلاع دهند.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از کلیه عوامل اجرایی ستاد انتخابات استان، فرمانداران، بخشداران و شعب انتخاباتی، از هماهنگی کامل بین مجریان، ناظران و تأمین کنندگان امنیت انتخابات خبر داد و تصریح کرد: طی بازدید میدانی از شعب انتخاباتی در بندرعباس، پروتکل های بهداشتی به‌صورت کامل از سوی مجریان برگزاری انتخابات و مردم رعایت شده بود و حضور مردم به‌ویژه جوانان نیز چشم گیر و امیدوارکننده بود.

دکتر همتی، از حضور گسترده مردم هرمزگان در انتخابات نیز قدردانی کرد و گفت: بر اساس روند فعلی و مشارکت خوب مردم در انتخابات، پیش بینی می شود هرمزگان رتبه نخست مشارکت انتخاباتی را کسب کند.

وی، با بیان اینکه مردم هرمزگان همیشه در تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی جزء جامعه پیشگام و پیشرو هستند، ادامه داد: بر خلاف تبلیغات و هجمه سنگین دشمن و با وجود شرایط کرونایی و همچنین گرمای طاقت فرسای این روزها در هرمزگان، مردم این استان مشارکت دشمن شکنی تا به این لحظه در انتخابات داشته اند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا