برآمده از لیست نماینده مجلس(مرادی) واقعاً در انتخاب شهردار بندرعباس مستقل هستید؟!

این روزها افرادی پیدا می‌شوند که دیروز داشتند ، کیف نمایندگان مجلس را جابه‌جا می‌کردند و امروز مدعی استقلال داشتن در انتخاب شهردار هستند ، مردم بندرعباس دیدید که خودشان با حمایت علنی جامپینگی محله‌به‌محله نماینده مجلس (مرادی) بالا آمدند.

حالا آقای یعقوب دبیری نژاد توجه کن حرف‌های مردم شایعات فضای مجازی نیستند لیست‌های را دیدند..

متلک؛ کذب محض ،جذب مخاطب ، جنگ روانی ، تخریبگر ، بی‌انصاف را به فعالان اجتماعی و رسانه‌ای که صدای مردم هستند حواله نکن و بدان این اصل قضیه را تغییر نمی‌دهد حالا هی اطلاعیه و مصاحبه صادر کن که «برای انتخاب شهردار بندرعباس از بیرون دستور نمی‌گیریم» فکر می‌کنی مردمی که لیست‌ها و حمایت‌های علنی نماینده مجلس (مرادی) را دیدند باور می‌کنند..

مردم بندرعباس بدانید که مسابقه رفتن در محلات و برگزاری دورهمی‌‌ها که امروز راه افتاده بین منتخبین شورایی ، آنها وظیفه نظارتی دارند نه اجرایی.. و مردم هم بدانند فصل وعده‌ها گذشته بایستی عمل بکنند.

منتخبین عزیز با توجه به رسمیت نداشتن شورای ششم اگر این حرکت رقابتی برای دستیابی به ریاست شوراست، اگر واقعاً دوست مردم بندرعباس هستید و نمی‌خواهید وضعیت قرمز کرونا را سیاه بکنید از حضور در میان مردم پرهیز کنید، ضمن اینکه مشکلات محلات مشخص هستند می‌توانید لیست آنها را از فرمانداری دریافت کنید.

#شورای_در_خور_شأن_سیاسیون_و_نمایندگان_مجلس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا