صبا فولا خلیج فارس نشان درخشان جهش تولید را کسب کرد / شرکت برتر در وزارت کار

وزیر کار ضمن تقدیر از مدیر عامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس این مجموعه صنعتی را به عنوان شرکت برتر در وزارت کار معرفی نمود ، همچنین صبا فولاد خلیج فارس موفق به کسب نشان درخشان جهش تولید هم شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس ، همه مدیران و شرکت‌های برتر “جهش تولید” و “بهره وری” طی یک مراسمی بنام همایش تجلیل از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر (جهش تولید و بهره وری) که با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.

در این مراسم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تقدیر از سعید بزرگی مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس به وی «نشان درخشان جهش تولید» در بین بنگاه‌های برتر صندوق بازنشستگی را اهدا نمود.

شایان ذکر است، شرکت صبا فولاد خلیج فارس از خرداد ماه سال ۹۹ شاهد تغییر و تحولات اساسی بوده است که در سال گذشته توانسته بیش از ۱۰ رکورد در حوزه تولید و سودآوری ثبت نماید و در سال ۱۴۰۰ نیز این شرکت در فرورین ماه با ثبت ۷ رکورد توانست «۱ فروردین طلایی» را در تاریخ خود به ثبت رساند.

بر پایه این گزارش، طی اردیبهشت ماه سال جاری نیز شرکت صبا فولاد خلیج فارس رکورد جدید تولید ماهیانه را مجدداً به ثبت رسانید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا