تکذیب ادعای بی‌پایه پورابراهیمی توسط دبیر شورای ائتلاف کرمان

هدف از تشکیل کمیسیون سیاسی و بررسی کننده که به پیشنهاد تشکل ها و با نیت رسیدن به لیست جامع واحدی بوده تا بتوانند، خدمتگذار مردم شریف شهر کرمان باشند اما تا به حال به واسطه همین جدل و نزاع ها در رنجند و شهر کرمان دچار عقب ماندگی شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان، سید حسین صابری دبیر این شورا به سخنان بی پایه و اساس محمد رضا پورابراهیمی پاسخ داد.

متن پاسخ صابری به شرح ذیل است:

به اطلاع امت شهیدپرور و ولایی کرمان می رسانم، مطالب خلاف انتظاری در فضای مجازی از سوی آقای پورابراهیمی نماینده مردم محترم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی مطرح و منتشر شده که البته پاسخ به آنها شرح مفصلی می طلبد.

اینجانب به عنوان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان و سخنگوی کمیسیون سیاسی انتخابات شوراهای اسلامی به اختصار نکاتی را به اطلاع مردم فهیم و ولایی کرمان می رسانم.

۱- تا امروز جمعه ۱۴ خردادماه ۱۴۰۰ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کرمان لیستی را به هیچ کجا ارائه نکرده است و چنین ادعائی از ناحیه شما کذب محض است.

۲ – در مطالب بیان شده از سوی شما سه تهمت و سه توهین به افراد حاضر در فرآیند بررسی داوطلبان شورای اسلامی شهر کرمان برای نامزدی از سوی شورای ائتلاف که تعداد آنان بالغ بر ۴۶ نفر است، روا داشته اید از جمله اینکه:
الف – «برخی از آنان جا به جا کننده کیف نماینده هستند»، باید از شما پرسید، کدامیک از این ۴۶ نفرجا به جا کننده کیف نماینده هستند تا از خود دفاع کنند و اگرمعرفی نکردید، همه می توانند به جسارت شما پاسخ دهند و طرح دعوا و اعاده حیثیت کنند.
ب – «لیست در نظرگرفته شده، تناسبی با نیروهای جریان انقلابی ندارد»، بفرمایید کدامین نفر با جریان نیروهای انقلابی تناسب و همخوانی ندارند، لطفا معرفی کنید تا مورد بررسی مجدد قرار گیرد، بدیهی است در صورت عدم معرفی بازهم می توان شاکی شد و اعاده حیثیت کرد.
ج – «عده ای از آنها کم تجربه و کم سوادند و نیروهای متدین، تحصیلکرده و باتجربه کنارگذاشته شدند»، جواب دهید، کدامیک از افراد تحصیلات کمتر از لیسانس دارند و یا در تدین آنها تردید وجود دارد تا شمول گفته شما شود و ازاین بابت همه می توانند شاکی و مدعی شوند.

۳ – درمسیر بررسی و ارزیابی افراد، جنابعالی در جریان کار قرار داشتید، چه با مذاکرات حضوری و چه اخباری که از اعضای کمیسیون سیاسی به شما داده اند، چه خوب بود، همان روزی که خبرها را می شنیدید، معترض می شدید.

۴ – اعضای کمیته سیاسی منتخب شورای ولایی استان، دبیران تشکل ها، احزاب و نماینده جنابعالی و دیگر نماینده محترم مجلس بودند و البته جنابعالی به بهانه ای که ذات رفتار شماست از معرفی نماینده خودداری کرده اید به این دلیل که امروز بهانه داشته باسید و این حرف ها را به زبان برانید.

۵ – هدف از تشکیل کمیسیون سیاسی و بررسی کننده که به پیشنهاد تشکل ها و با نیت رسیدن به لیست جامع واحدی بوده تا بتوانند، خدمتگذار مردم شریف شهر کرمان باشند اما تا به حال به واسطه همین جدل و نزاع ها در رنجند و شهر کرمان دچار عقب ماندگی شده است.

۶ – تهیه لیست که مراحل پایانی را طی می کند در راستای تعقل گرایی و تعامل با دیگران است و به معنای سلب آزادی از افراد دیگر و سایرگروه ها محسوب نمی شود، ضمن اعلام گلایه از کسانی که عضو جلسه و کمیسیون فوق الدکر بودند، ارائه لیست توسط دیگران از جمله خودشان «برخی از اعضای کمیسیون نگران هستیم و البته مانع آنها نمی شویم و شما نیز می توانید به تشخیص خود عمل کنید.

در پایان به عنوان یک دوست قدیمی و برادری دلسوز که بارها نکاتی را به عنوان مشورت ارائه کرده ام، باز می گویم در بیان مطالب خود انصاف را رعایت، متانت را حفظ و سنجیده عمل کنید و از قضاوت های زودهنگام و بدون پشتوانه صحیح پرهیز و مبانی اخبار، گفتار و نوشتارتان را افرادی مطمئن انتخاب کنید.

سید حسین صابری
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان و سخنگوی کمیسیون سیاسی انتخابات شوراها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا