رساندن پهنای باند مخابرات به ۱۰۰ اداره و سازمان در هرمزگان برای بهبود خدمات الکترونیک

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان از انتقال پهنای باند به ادارات و سازمان‌های مختلف در هرمزگان برای گسترش خدمات الکترونیک خبر داد.

به گزارش اشکان نیوز ، امیر یگانه صبح امروز اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ سازمان، اداره، دانشگاه و بیمارستان در هرمزگان در ماه‌های اخیر به وسیله شبکه‌های مخابراتی هرمزگان به پهنای باند مجهز شدند.

وی افزود: این اقدام در راستای توسعه خدمات الکترونیک به مردم و افزایش امکان ظرفیت‌سازی برای این دستگاه‌ها به منظور پاسخگویی به نیازهای مضاعف مردم در شرایط کرونایی صورت گرفته است.

مدیر مخابرات هرمزگان همچنین با بیان این که تمامی دانشگاه‌های متقاضی خدمات فیبر نوری به این امکان مجهز شده‌اند، عنوان داشت: ادارات امور مالیاتی، ادارات ثبت احوال، مصلی نماز جمعه بندرعباس، استانداری، فرمانداری‌های سراسر استان، دادگستری‌ها و بیمارستان‌های استان هرمزگان نیز در این طرح به خدمات پهن باند مجهز شدند.

یگانه از تداوم رساندن خدمات پهن باند به دیگر مراکز مورد نیاز و متقاضی خبر داد و گفت: از ابتدای امسال ۵۶۷ منطقه از هرمزگان نیز تحت پوشش اینترنت همراه پرسرعت قرار گرفته و تا پایان سال نیز بیش از ۱۹۰ منطقه دیگر در هرمزگان تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا