لغو ضیافت شام رزم حسینی با اعضای کمیسیون صنایع مجلس

بعد از تصمیم غلط #رزم_حسینی وزیر صمت و ابلاغ شیوه قیمت‌گذاری دستوری برای محصولات فولادی در بورس کالا که منجر به ایجاد بحران در بورس شد مقامات بورس کالا ضمن رد این مداخلات، ابلاغیه وزارت صمت را رد و به شورای عالی بورس ارجاع دادند.

در ادامه علیرغم مخالفت شدید کارشناسان، رزم حسینی برای وادار کردن شرکت‌های فولادی برای اجرای دستور، جلوی صادرات محصولات فولادی از کشور را گرفت. این اقدام همزمان با اعمال تحریم‌های جدید دولت آمریکا علیه صنعت فولاد ایران بود.

مجموعه این اقدامات به ضرر سهامداران خرد و حتی سهامداران عدالت شد تا آنجا که شخص رئیس جمهور ورود و وزارت صمت را از مداخله در بازار منع کرد. دستوری که مورد تایید و تاکید جهانگیری معاون اول دولت هم قرار گرفت.

مجموع این رویدادها و جو منفی علیه رزم حسینی باعث شد تا وزیر صمت از نمایندگان عضو کمیسیون صنایع مجلس برای ضیافت شام در محل تالار وزارتخانه دعوت بعمل آورد.

در حالی که نمایندگان مجلس می‌بایست از وزیر سوال کنند یا با دعوت از وزیر به جلسه کمیسیون صنایع، رزم حسینی را بصورت شفاف و با ضبط صورتجلسه رسمی مورد بازخواست قرار دهند تشکیل این ضیافت شام بصورت غیررسمی و غیرشفاف بیشتر شائبه برانگیز بوده و حواشی بیشتری را رقم میزد.

این موضوع مورد اعتراض #فسادیاب در فضای مجازی و همراهی افکارعمومی شد؛ «دوران جلسات پشت درهای بسته تمام شده است!»

از چهره های شاخص کمیسیون صنایع مجلس می‌توان به نمایندگان ذیل اشاره کرد: عزت‌الله‌اکبری تالارپشتی، سیدمحسن دهنوی، علی اکبر کریمی، روح اله ایزدخواه، رضا تقی پور، سیدجواد حسینی کیا، علیرضا سلیمی و محمدحسین فرهنگی

در نهایت ایزدخواه در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد با اعتراض وی و برخی دیگر از اعضای کمیسیون صنایع، ضیافت شام رزم حسینی برای نمایندگان مجلس لغو شد.

انتظار از نمایندگان مردم همین است که با #شفافیت هر چه بیشتر اقدامات #مافیای_فولاد_رزم_حسینی را خنثی کنند.

عکس‌ها را ورق بزنید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا