چرا سهامداران بانک‌دی معترض هستند؟!

بازار گردان سهم و حقوقی بانک به جای حمایت از سهم در این زمان حساس اقدام به خرید سهام های دیگر کردند.مثل نیروگاه دماوند.

پیام‌مخاطب: با سلام چند روزی است. سهامدارن بانک دی اقدام به تجمع در تهران و چند شهر نمودند.این تجمع در خبرگزاری‌های داخلی و خارجی انعکاس داده شده .اما علت چیست؟

۱-آقای اوحدی رییس بنیاد شهید در برنامه صداو سیما حضور پیدا کردند.در آن جا گفت: خانواده شهدا و ایثار گران عزیز، به زودی کار افزایش سرمایه بانک انجام خواهد شد.پس سهم های خود را نگه دارید.

۲-بعد اعلام این خبر توسط آقای اوحدی بانک اعلام کرد افزایش سر مایه منتفی شده. بعد آز آن سهم شروع به منفی شدن و صف فروش شد. از قیمت ۸ هزار تومان به ۴ هزار تومان رسید.

۳-در مجمع، آقای برات کریمی مدیر عامل بانک گفت افزایش سرمایه منتفی نشده بلکه به زودی انجام خواهد شد.بعد از این خبر چند بار سهم تا قیمت ۵۸۰۰آمد متاسفانه عدم حمایت حقوقی بانک دوباره به قیمت ۴۰۰۰تومان بازگشت.

۴- بازار گردان سهم و حقوقی بانک به جای حمایت از سهم در این زمان حساس اقدام به خرید سهام های دیگر کردند.مثل نیروگاه دماوند.

۵- در حال حاضر نه جناب آقای اوحدی و نه نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید
هیچ کسی به فکر این عزیزان نیست. حتی برای یک بار هم شده یک مصاحبه هم انجام ندادن مبنی بر اینکه ما پیگیر امور سهام بانک دی هستیم.

۶-خانواده شهدا و جانبازان عزیز که در گذشته باید در خاک‌ریزها با دشمن خارجی نبرد می‌کردند امروز در خیابان پایتخت با مافیای سهام می‌جنگند. حتی آقای مدیر عامل و معاونت های ایشان برای پاسخگویی حاضر نشدن از میز خود جدا شوند.تنها خواسته این عزیران افزایش سرمایه هست؛ آن هم با سرمایه‌ای که بانک دارد. درخواستی قانونی و به جاست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا