چرا مطالبات بانک سرمایه وصول نمی‌شود؟/هدف، برگزاری دادگاه بود یا وصول مطالبات؟

در دادگاه بانک سرمایه این مسئله بسیار حاد شده: چرا آقای قهرمانی، از مدیرانی در بانک سرمایه حمایت می‌کند که تاکنون هیچ تلاشی برای پس گرفتن بدهی‌های بانک ندارند؟ آیا هدف از مبارزه با فساد، اول از همه برگرداندن طلب‌های بانک سرمایه نیست؟

وکیل مقیسه به صراحت بانک سرمایه را ترغیب کرده تا وصول مطالبات را به تاخیر بیاندازد! تحقیقات قضایی به‌ خوبی می‌تواند نشان دهد که چرا بانک سرمایه ۴ سال است در وصول مطالباتش تعلل کرده!

نتیجه ادعای آقای صادق آملی لاریجانی در مبارزه با فساد از سال ۹۵ چه بوده؟

فرار ۷ متهم گردن‌ کلفت از جمله اقوام لاریجانی و شاهرودی، بازداشت چند متهم میانی و گردن‌ باریک و ویرانی بانک سرمایه! پس وصول مطالبات معلمان و سهام‌داران بانک‌سرمایه چه شد؟

بر اساس گزارش کدال بورس ، ۳۰ هزار میلیارد تومان زیان انباشته در بانک سرمایه به وجود آمده است.

مدیران فعلی بانک سرمایه از سال ۹۵ به بعد قابل تعقیب قضایی هستند یا فقط مدیران سال ۹۲ تا ۹۵ ؟!

زیان‌های بانک مشخص است، چرا از سال ۹۵ زیر سایه‌ نمایش رسانه‌ای برگزاری دادگاه‌ها، فاجعه رخ‌داده در این بانک، به خفا رفت و هیچ‌کس سراغ زیان‌های پس از سال ۹۵ نرفته است؟

جالب این‌جاست نماینده دادستان در کیفرخواستش نه به فساد قبل از سال ۹۲ کاری دارد، نه به فساد پس از ۹۵!

رنجبر، جهانبانی، هدایتى، موحدى، حاجى میرى، همگی مشتریان قبل از سال ۹۲ بانک سرمایه هستند.

از سال ۹۵ تا الان یک فاجعه ۳۰ هزار میلیاردی در بانک سرمایه رخ داده و افرادی که از زمان سیستم قضایی آملی لاریجانی، باید دنبال وصول مطالبات باشند، هدف‌شان را برگزاری یک نمایش قرار دادند و به همین دلیل یک متهم گردن‌نازک را بازداشت و ۷ متهم گردن‌کلفت، فراری شدند!

مقایسه آماری کنید؛ اگر هدف برگشت پول معلمان است، ۸ هزار میلیارد تومان و ۳۰ هزار میلیاردتومان قابل قیاس است؟ به اسم دفاع از حقوق معلمان، رسما حمایت از مافیای فساد پنهان شده صورت می‌گیرد.

آقای رئیسی، شما گفتید هدف دادگاه‌ها، برگشت بیت‌المال است. مگر آقای بهشتی معاون دادسرا خرداد امسال با بانک سرمایه توافق نکرده بود؟ ویس این جلسه و محتویات آن، شگفت‌آور است!

در این جلسه نام دو متهم آورده می‌شود که آمادگی تسویه کامل بدهی‌هایشان را دارند. چرا نماینده بانک سرمایه از تسویه‌حساب امتناع می‌کند؟

چون قرار است یک فساد بزرگ‌تر رخ‌دهد؟ طبق نقشه مافیای فساد اگر تسویه‌حساب صورت نگیرد، املاک ارزنده‌ای دست بانک می‌ماند!

یکی از ترفندهای مافیای فساد در سیستم بانکی کشور از این قرار است: یک بانک با عدم‌ مصالحه، گزارش‌های دروغین از املاک در اختیارش تهیه می‌کند؛ مثلاً یک ملک ارزنده را در کارشناسی دارای ارزش متوسط ارزیابی می‌شود؛ به‌عنوان نمونه، ملک جواز دار را بعنوان ملک بی‌جواز کارشناسی می‌کنند؛ پس از آن، با زد و بند مافیای فساد، وقتی ملک مصادره شد، با قیمت کم به شبکه مافیای فساد فروخته می‌شود؛ پس از اینکه ملک مصادره‌ای، مفت از طرف بانک فروخته شد، باند فساد که مالک جدید ملک است در کمتر از یک‌ماه، تصادفی!جواز ملک را می‌گیرد و ملک یکمرتبه تبدیل به جواهری گران‌قیمت می‌شود.

آیا حفاظت اطلاعات قوه‌قضائیه مطلع هست پس از افشاگری ما علیه کارچاق‌کنی مقیسه وکیل، او گفته است من هیچ قراردادی با بانک سرمایه ندارم؟

اگر مقیسه، قراردادی با بانک ندارد، چطور در نامه بانک تأکید شده به سفارش مقیسه، تسویه املاک رخ‌ نمی‌دهد؛ اینجا دقیقاً همان پیچ مافیای فساد است! مقیسه چرا می‌خواست مخفی بماند؟

آقایان مافیای فساد، من صبا آذرپیک؛ محکم و پابرهنه در پرونده بانک سرمایه ایستاده‌ام؛ به‌جای اینکه هر روز یکی از چهره‌های سیاسی را واسطه کنید که از طرف شما پیغام دهد (مقیسه و مافیای فساد را رها کنم و حتی از روی دلسوزی بگویید اگر کنار نروم، ماشین تخریب‌شان، شانتاژ خواهد کرد) کلاه‌تان را محکم بگیرید که هنوز افشای اسناد خانمان‌براندازتان آغاز نشده و این تازه آغاز مسیر است.

آقای قهرمانی، جنابعالی هم از هفته پیش تاکنون، جواب سؤالات مطرح شده را ندادید.

عکس‌ها را ورق بزنید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا