سوالاتی از آقای قهرمانی

آقای قهرمانی، نماینده دادستان، چرا دستور بازداشت احمد و صادق شاهرودی #خاندان_شاهرودی و #عبدالله_رنجبر پسرعمه لاریجانی را برای ورود پلیس اینترپل، صادر نمی‌کنید؟

در پرونده #بانک_سرمایه چرا بعنوان نماینده دادستان، تلاش نمی‌کنید، بیت‌المال و پول معلمان، برگردد؟

آقای قهرمانی چرا به رئیس قوه قضائیه توضیح نمی‌دهید که شما ۲ تا ۳ سال برای احضار #عبدالله_رنجبر پسرعمه لاریجانی فراری به آلمان، #موحدی فراری به آمریکا و #حاجی_میری فراری به ترکیه، #امین_کریمی و #امیرحسین_کریمیان فراری به انگلیس، وقت داشتید اما حتی یک نفرشان در این پرونده فساد احضار نشد؟

حالا که فرار کردند، می‌گویید ضعف سیستم قضایی است!

آقای قهرمانی آیا وقت آن نرسیده که به حفاظت اطلاعات قوه قضائیه پاسخ دهید که چرا #صادق_شاهرودی و #احمد_شاهرودی فرار کردند و شما نقش مهم آن‌ها در بدهی‌های بانک سرمایه را مطرح نکردید؟ اگر صبا آذرپیک دست روی این اسامی نمی‌گذاشت، پرونده بانک سرمایه با نمایش کارتخواب دروغین و امامی مختومه می‌شد؟!

آقای قهرمانی، آیا شما طبق صورت‌جلسات دادگاه، اقرار نکردید 《امیرحسین کریمیان با ما تماس گرفت! و گفت امین کریمی را من به شما فروختم!》!چطور پس از افشای #مافیای_فساد توسط ما، تازه امین کریمی و امیرحسین کریمیان را شناختید?!

پس از افشاگری #فسادیاب، شما هر دوی آنها (امین و امیرحسین) را در انگلیس پیدا کردید و با آنها گفت‌وگو کردید! اما تا پیش از افشاگری‌ها، در دادگاه گفته بودید، اصلا امین کریمی فردی مبهم است؟

آقای قهرمانی، شما نماینده دادستان هستید آیا دادستان می‌داند بخاطر شما و بازپرس سمیعی ۷ متهم مهم بانک سرمایه به راحتی از ایران خارج شدند و شما حتی ممنوع‌الخروج که هیچ، احضارشان هم نکردید! اما حالا در دادگاه می‌گویید «این ضعف قوه‌قضائیه‌ است.»

کتمان واقعیت بسیار حرفه‌ای‌تر از نگفتن واقعیت است!

چه کسی در قوه‌قضائیه پاسخ می‌دهد که چرا چنین رسوایی در دوره آقای #آملی_لاریجانی رخ داده که ژنرال‌های بزرگی مانند رنجبر، شاهرودی، حاجی‌میری، موحدی و انصاری فراری می‌شوند اما قبل از فرار کردن《 ۳ سال بازپرس و نماینده دادستان مستندات بدهکاری‌های آنها را می‌دانستند، اما احضار نمی‌شوند》!

آقای رئیسی به درستی دست روی کارچاق‌کن‌ها گذاشته اما چطور #مقیسه_وکیل می‌تواند دادسرا را به جایی برساند که تسویه‌حساب با امامی ارزش ندارد و بهتر است فعلا در زندان بماند!

چرا؟ چون احتیاج به یک قربانی داشتند که اسمش《 محمدامامی، تهیه‌کننده شهرزاد》 باشد و زیر سایه او #خاندان_شاهرودی، #خاندان_لاریجانی و #خاندان_موحدی را نجات دهند.

حفاظت اطلاعات قوه قضائیه و حفاظت اطلاعات دادگستری تهران در دوره آقای آملی لاریجانی چه کسانی بودند که متوجه چنین رسوایی نشدند؟

آقای قهرمانی بهتر نیست تحقیق شود که چه کسانی #کارتنخواب_دروغین را سر هم کردند؟ آقای قهرمانی شما و آقای سمیعی دقیقا چه کردید و چرا گذاشتید آبروی قوه قضائیه رئیسی به خاطر کارهای شما در قوه قضائیه لاریجانی، این‌گونه برود؟

آقای قهرمانی مگر شما دغدغه برگشت بیت‌المال را نداشتید؟ پس چرا تا قبل از افشاگری‌ها، نه تنها حرفی از خاندان شاهرودی نبود. نه موقع فرار ممنوع الخروجش کردید و نه حالا که لو رفته مافیای فساد تا قوه قضاویه لاریجانی نفوذ کرده، بعنوان نماینده دادستان دستور بازداشت او از طریق اینترپل را نمی‌دهید؟

آقای قهرمانی ۸ هزار میلیارد تومان بدهی بدهکاران بانک سرمایه بیشتر است یا گران‌نمایی امامی؟

حرف آخر: جناب آقای قهرمانی کدام مباحثی که تا امروز در افشاگری ها در فضای مجازی صورت گرفته، اشتباه بوده؟ حتی یک کلمه از آنها.

حال سئوال را برعکس کنیم؛ چقدر از مسیری که شما تا امروز رفتید از ۵ شرکت امین کریمی و ۳ شرکت امیرحسین کریمیان که به دروغ گردن امامی انداخته بودند، اشتباه بود؟

موضوع دعوای شخصی نیست، اصلا شمای قهرمانی نه، سمیعی بازپرس پر خطای دادسرا نه، هر کس دیگری؛ ما حتی به شما تهمت نمی‌زنیم اما سئوال این است وقتی خطا داشتید و مافیای فساد توانسته شما را فریب دهد، چرا به جبران اشتباهات‌ خود، روند بازداشت خاندان شاهرودی در عراق و عبدالله رنجبر پسرعمه لاریجانی، موحدی(خودتان می‌دانید چه داستانی پشت این نام هست)و حاجی میری را صادر نمی‌کنید؟

آقای قهرمانی بازداشت این افراد توسط اینترپل کمترین جبران اشتباهات شما در قوه قضائیه لاریجانی برای برگشت بیت‌المال نیست؟ پس چرا چنین نمی‌کنید؟ آیا موضوع را شخصی کرده‌اید و نمی‌خواهید با اذعان به اشتباه، درصدد جبران و برگشت ۸ هزار میلیارد تومان پول معلمان باشید؟ یا مافیای فساد در پشت پرده، کاری کرده که همگان از آن بی‌خبریم که هنوز این ۸ متهم بزرگ بانک سرمایه آزادانه می‌چرخند!

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا