قضاوت با افکار عمومی؛ هرآنچه فسادیاب افشا کرد، درست بود/ گزارش تحقیق و تفحص مجلس که چند سال پیش تهیه شده حاکی از آن است که بدهکاران اصلی بانک سرمایه نه محمد امامی بلکه آقازاده‌های فراری داده شده، هستند

آقای رئیسی، ورودتان ضروری‌ست. قاضی مسعودی مقام تاکنون تلاش کرده، به شرکت‌های کذایی که مافیای فساد می‌خواست به اسم امامی تمام شود تا مفسدین اصلی آن فرار کنند، نورافکن بیاندازد، همان کاری که مجلس به خوبی انجام داد!

به گزارش اشکان نیوز ، این گزارش در ۶ بخش تهیه شده اما نکته مهم اینکه در ۵ بخش بدهکاران بزرگ بانک سرمایه معرفی شده‌اند.

و تنها در تهاتر املاک نام محمد امامی(آن هم در موضوع گران‌نمایی) آمده!

چرا این نکته مهم است؟
مافیای فساد در تدوین کیفرخواست، کل فساد بانک سرمایه را به دروغ به امامی نسبت داد تا بزرگ‌ترین مفسدان ایران از جمله اقوام۲ رئیس سابق قوه قضائیه پاک شوند! نتیجه‌گیری گزارش تفحص مجلس را بخوانید!

این مجلس شورای اسلامی‌است! گزارشی با حضور چهره‌های شاخص اصولگرا ! تنها جایی که مافیای فساد زورش نرسید تا سناریو قربانی کردن یک نفر و فرار همه را پیاده‌سازی کند.

هر کس که نورافکن به اسامی مفسدان بزرگ و فراری داده شده بانک سرمایه بیاندازد، از سوی مافیای فساد و رسانه‌های اجاره‌ایش، متهم می‌شود به همراهی با امامی! اما این‌بار دیگر تشت رسوایی مافیای فساد از طرف نمایندگان اصولگرا افتاده.

در گزارش مجلس به موحدی در پروژه پاژ مشهد و گل نبی می‌رسیم یا نام امیرحسن‌خانی نماینده سابق مجلس در پروژه مگاپارس یا مکرراً به اسم مدلل

امیرحسن‌خانی چون‌نماینده مجلس بودند، پیگیری قضایی نشدند یا عبدالله رنجبر پسرعمه صادق لاریجانی یا خاندان شاهرودی

حالا می‌فهمید فسادیاب چرا مصرست کیفرخواست ارسالی از سوی دادسرا، اسم محمد امامی را بزرگ کرده و ۸ شرکتی که متعلق به دیگران بوده، به او نسبت داده شده تا بقیه متهمان زیر سایه فراموشی، قرار بگیرند؟!

به همین دلیل گزارش تفحص مجلس از بانک سرمایه، اتفاق رخ‌داده در کیفرخواست را رسوا می‌کند!

آقای رئیسی، ورودتان ضروری‌ست. قاضی مسعودی مقام تاکنون تلاش کرده، به شرکت‌های کذایی که مافیای فساد می‌خواست به اسم امامی تمام شود تا مفسدین اصلی آن فرار کنند، نورافکن بیاندازد، همان کاری که مجلس به خوبی انجام داد!

اما آقای رئیسی، ببینید برخلاف روال حق که قاضی هم پیگیر آن است، چرا نماینده دادستان از انتشار گزارش تفحص مجلس ناراضی بوده و در صحن دادگاه می‌گوید 《گزارش تفحص مجلس گزارش دقیقی نیست》

چرا؟

در گزارش مجلس، برخلاف کیفرخواست، تمام افرادی که فرار کردند، لیست شده‌اند. چرا مرحله دادسرا چنین نکردند؟

آقای رئیسی، زمان ورود شماست. چه می‌شود که طبق گزارش تفحص مجلس، بدهکاران‌ اصلی بانک سرمایه فرار می‌کنند اما امامی بعنوان قربانی در حالی که تنها یک تهاتر مشکل‌دار داشته، بازداشت می‌شود؟

مافیای فساد با شوی رسانه‌ای، قصه جذاب《شرکت‌های کارتن‌خواب》را می‌نویسد تا با تحریک افکارعمومی وانمود کنند دزد را گرفته‌اند! درحالی که دزدهای اصلی با ۸ هزار میلیارد بدهی فرار کرده‌اند!
در گزارش مجلس هم کارتن‌خواب‌ها را به امامی نسبت نمی‌دهند!

انتشار گزارش مجلس از تفحص بانک سرمایه پس از ۳ سال، پیروزی بزرگ فسادیاب است.

وقت آن رسیده که یک نفر در قوه‌قضائیه پاسخ دهد چرا محمد امامی به جرم گران‌نمایی یک ملک با اختلاف ۵۰ میلیاردی بازداشت، اما با تبانی «مافیای فساد و کارچاق‌کن‌های قضایی»، بدهکاران بزرگ بانک سرمایه آزادند! (۵ فصل گزارش مجلس را دقیق بخوانید)

قوه قضاییه؛ دیگر نمی‌توان ساده از کنار مافیای فساد و ابزار رسانه‌ای به اصطلاح عدالت‌خواه آنها گذشت، وقت آن رسیده تمام کسانی که چنین نقشه شومی برای سواستفاده از نهاد مقدس قوه قضاییه برای فراری دادن بدهکاران اصلی بانک سرمایه داشته‌اند، پیگیرد قضایی شوند.

هر انسان آزاده‌ای با خواندن گزارش تفحص مجلس می‌فهمد چرا برخی تا یک‌ماه پیش که فسادیاب ورود نکرده بود، می‌گفتند «تفحص مجلس چیز خاصی ندارد»! نمی‌خواستند تبانی‌ افشا شود؟

سازمان بازرسى در مورد پرونده امامى اشاره اى به شرکتهاى کارتن خواب نکرده و گزارش آگاهى(عملیات ویژه)سال ٩۵ مشخصاً به اسم امین کریمى اشاره کرده که هیچ تحقیق و ردیابى مالى در این پرونده صورت نگرفته (سرهنگ نمازی)

با افشای ۸ شرکتی که متعلق به مافیای فساد بود، تک‌تک افرادی که با نسبت دادن این‌ شرکت‌ها به امامی و فریب افکارعمومی و دادگاه، آقازاده‌ها را فراری دهند، مورد پیگرد قرار می‌گیرند؟

به یقین با اراده آقای رئیسی برای انقلاب در قوه‌قضائیه روزهای سختی در انتظار مافیای فساد است!

باید دید مافیای فساد چه‌ کسانی بوده‌اند و چطور تا تدوین کیفرخواست در قوه نفوذ کردند

برای عکس‌ها در لینک اینستاگرام کلیک کنید


متن کامل گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از پرونده بانک سرمایه و بدهکاران آن

این گزارش مجلس، رسوایی کامل مافیای فساد است که با استفاده از اسم جذاب محمد امامی و شهرزاد، می‌خواست مردم را فریب دهد و با پرت کردن اذهان، بدهکاران اصلی بانک سرمایه را فراری دهد!

با خواندن گزارش مجلس، می‌بینید که مافیای فساد در تدوین کیفرخواست، کل فساد بانک سرمایه را به دروغ به امامی نسبت داد تا بزرگ‌ترین مفسدان ایران از جمله اقوام۲ رئیس سابق قوه قضائیه پاک شوند!

نتیجه‌گیری گزارش تفحص مجلس را بخوانید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا