ارتقای ۹ سایت جدید تلفن همراه در هرمزگان به ۳G و ۴G

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: با تلاش جهادی تیم‌های فنی مخابرات منطقه هرمزگان، 9 سایت جدید ارتباطی طی 10 روز اخیر به نسل سوم و چهارم اینترنت همراه مجهز شدند.

به گزارش اشکان نیوز ، امیر یگانه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تشریح روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای ارتباطی در هرمزگان، اظهار کرد: در ۱۰ روز اخیر با تداوم رویکرد ارتقای ظرفیت‌های ارتباطی مردم ساکن در مناطق مختلف هرمزگان، بحمدالله ۹ سایت مختلف شهری و روستایی در استان به ۳G و ۴G ارتقا یافت تا مردم این مناطق تحت پوشش بتوانند از اینترنت همراه پر سرعت بهره‌مند شوند.

وی افزود: تکنولوژی ۳G سایت حسین آباد جلابی (بندرعباس)، تکنولوژی ۴G سایت هندورابی (کیش) تکنولوژی ۳G سایت سرارو (سیریک)، تکنولوژی ۳G سایت‌های هیرو (بندرلنگه) و هیمن (جاسک)، تکنولوژی ۳G سایت ذوب آهن گمبرون (بندرعباس) و تکنولوژی ۳G سایت مسجد امام حسین (میناب) وارد مدار شده است و مردم این مناطق از اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان همچنین عنوان داشت: دو سایت جدید ارتباطی نیز در سودرو از توابع بندرعباس و خلوص از توابع بستک در ۱۰ روز اخیر وارد مدار خدمات دهی شده است و مردم عزیز این مناطق نیز از این به بعد به اینترنت همراه پر سرعت دسترسی دارند.

یگانه گفت: به طور مستمر با تأکیدات ویژه وزیر ارتباطات و استاندار هرمزگان و همراهی نمایندگان استان در مجلس، امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای ارتقای ظرفیت‌های شبکه ارتباطی استان در حال دریافت و نصب و راه‌اندازی است و به طور متوسط هر هفته ۸ تا ۱۰ سایت و یا تکنولوژی جدید در هرمزگان نصب و راه‌اندازی می‌شود که هرمزگان را در شرایط حاضر به میانگین دسترسی کشور نزدیک کرده است.

وی تصریح کرد: دو منطقه بشاگرد و احمدی نیز بزودی شاهد تحقق یک مطالبه بزرگ خواهند بود و این مناطق نیز برای همیشه در زمینه ارتباطی به توسعه پایدار و لازم دست خواهند یافت که این حرکت با همت بلند مهندسان و کارشناسان و نیروهای فنی و اجرایی مخابرات هرمزگان در زمینه‌های مختلف رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا