نصب مجموعه‌های جدید رول‌های بومی‌سازی‌شده آسیاب HPGR در خطوط فراوری کنسانتره شرکت گهر زمین

خط تولید گهر زمین در تاریخ ۲ مرداد ۱۳۹۸، دارای عملکرد بسیار موفقیت‌آمیز به‌میزان بیش از ۱۰،۰۰۰ ساعت با خردایش ۴،۱۶۰،۰۰۰ تن سنگ آهن بوده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهر زمین، رول‌های شماره ۰۵ و ۰۶ از مجموعه رول‌های بومی‌سازی‌شده آسیاب HPGR در خط شماره ۱ فراوری کنسانتره شرکت سنگ آهن گهر زمین نصب گردید.

لازم به ذکر است، اولین نمونه این رول‌ها که طراحی و ساخت آن‌ها، با همت و تلاش متخصصین و مهندسین بومی‌سازی گهر زمین و با همکاری کنسرسیوم مجتمع صنعتی اسفراین و شرکت الماسه‌ساز صورت پذیرفت، پس از نصب در خط تولید گهر زمین در تاریخ ۲ مرداد ۱۳۹۸، دارای عملکرد بسیار موفقیت‌آمیز به‌میزان بیش از ۱۰،۰۰۰ ساعت با خردایش ۴،۱۶۰،۰۰۰ تن سنگ آهن بوده است.

شایان ذکر است، با توجه به عملکرد مطلوب رول‌های ساخت داخل آسیاب HPGR در مقایسه با رول‌های خارجی، تامین کلیه‌ی نیازهای شرکت سنگ آهن گهر زمین از داخل کشور صورت می‌پذیرد که منتهی به جلوگیری از خروج ارز از کشور به‌میزان سالیانه حدود ۳ میلیون یورو خواهد شد؛ همچنین، در راستای اجرای دستور مدیرعامل محترم شرکت گهر زمین در توسعه صنعتی و ساخت حداکثری قطعات در استان کرمان، با نظارت و ارایه مشاوره‌های فنی متخصصین مجرب بومی‌سازی گهر زمین، امکان انجام کلیه‌ی مراحل ماشین‌کاری رول‌ها در گروه صنعتی قطعه‌گستر کرمان فراهم گردیده که رول‌های در حال نصب نیز، در شرکت فوق، با دقت‌های بسیار بالا ماشین‌کاری شده‌اند.

امید می‌رود تا با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مهندسین و متخصصین کشور، به‌ویژه صنایع معدنی بزرگ، شاهد پیشرفت هرچه بیشتر کشور در حوزه خودکفایی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا