مقیسه کیست؟ آیا احضار می‌شود؟بانک سرمایه چه تصمیمی دارد؟

مشخص نیست در این ۳ سال مافیای فساد چه کسانی بوده‌اند که تلاش داشتند اذهان عمومی را از بدهی ۸ هزار میلیاردی بانک سرمایه به ادعای گران‌نمایی ۵۰ میلیاردی او منحرف کنند.

۱- مقیسه وکیل طی۳ سال گذشته مانع از آن شده که بانک سرمایه با محمد امامی به خاطر اختلاف مالی بر سر تهاتر یک ملک، تسویه حساب کند!(تصاویر ۱_۳)

چرا بانک سرمایه به تحریک مقیسه، املاک امامی را گرو گرفته‌ و مانع تسویه حساب امامی شده؟ (سند۲و۳)

* با انتشار این اسناد، دستور بررسی نقش مقیسه صادر شده.

۲- نیت مافیای فساد در سال ۹۷ از بازداشت امامی ، گران‌نمایی ۵۰ میلیاردی نبوده! برای همین هم مقیسه وکیل تا امروز مانع تسویه حساب شده.

*چون مافیای‌فساد احتیاج به یک اسم معروف داشت تا زیر سایه او بدهکاران مهم ۸ هزار میلیاردی بانک سرمایه مخفی بماند.

۳-چرا مقیسه به بانک سرمایه پیشنهاد داد با امامی تسویه حساب نکنید و بگذارید دادگاهی شود؟

*امامی سال ۹۷ علیه بانک سرمایه از دادگاه حکم گرفته و بانک سرمایه تصمیم به تسویه‌حساب با امامی داشت، اما مقیسه به بانک پیشنهاد می‌کند با امامی تسویه نکنند (تصویر۳ و ۴) تا او در تجدید نظر حکم امامی علیه بانک را بشکند!
به‌زودی صوتی در این‌باره منتشر می‌شود!

۴- مقیسه در تبانی با چه کسی سعی داشت بانک سرمایه را به این سمت هدایت کند که با شوی تبلیغاتی روی امامی، اسم شاهرودی و رنجبر اقوام روسای سابق قوه قضاییه مخفی بماند؟

۵- اتهام امامی گران‌نمایی ۵۰ میلیاردی نبود؟! امامی نگفته بود که املاک را بجای بدهی بردارید؟ و تسویه حساب کنید؟! پس فقط کافی بود سال ۹۶ املاک امامی به اندازه اختلاف ۵۰ میلیارد تومانی تهاتر با بانک تسویه حساب شود.

اما:

۶- مافیای فساد می‌ترسید اگر قربانی به نام امامی نباشد، تشت رسوایی عبدالله رنجبر مدلل حاجی میری و مصطفی انصاری اقدامیان و امیر حسن‌خانی نماینده مجلس خواهد افتاد. برای همین دستور می‌رسد با امامی تسویه نکنید و بگذارید در زندان بماند!(تصویر ۳)

۷- طبق قانون از لحظه‌ای که امامی بازداشت شده، بانک سرمایه دیگر نمی‌تواند سود و جریمه بدهی را از امامی بگیرد!

پس درایت کافی است که بفهمیم چرا بانک سرمایه به پیشنهاد مقیسه وکیل حاضر نبوده سال ۹۷ با امامی تسویه حساب کند و اصرار داشته امامی در زندان بماند، چیست؟

《سوژه شوی تبلیغاتی مافیای فساد برای جنجال روی اسم محمد امامی و فریب افکارعمومی و دور شدن از اسم خانواده آیت‌الله‌ لاریجانی: توسط وکیل مقیسه و تیم حقوقی‌اش》

*با این فرضیات که:
۱) شرکت‌های کاغذی ۵گانه متعلق به امین کریمی باشد (طبق شهادت شاهدین و ارتباط تصویری با امین کریمی و هویت و شهادت کارتنخواب دروغین)
۲) شرکت‌های ۳گانه متعلق به امیرحسین کریمیان باشد
۳)بانک سرمایه از سال ۹۷ خودش به پیشنهاد #وکیل_مقیسه مخالف تسویه حساب بانک با امامی بوده

موضوعاتی که قاضی با درایت، مشغول بررسی صحت و سقم آن است و باید منتظر حکم دادگاه بود.

۸- در جلسه اخیر دادگاه، نماینده بانک سرمایه در مواجهه با این حقایق، می‌گوید:《بانک سرمایه حاضر است با امامی تسویه‌ حساب کند به شرطی که امامی ۱) شکایت‌های حقوقی‌اش را از بانک سرمایه در شعبه ۸ پس بگیرد! ۲) تمام شکایت‌های کیفری علیه مدیران بانک سرمایه را رضایت دهد و ۳) بدهی ۸ شرکت امین کریمی و امیرحسین کریمیان را هم امامی بدهد.》

*مافیای فساد، بازی را باخته؛ طبق شواهد اگر مالک ۵ شرکت کاغذی امین کریمی و مالک ۳ شرکت دیگر امیرحسین کریمیان باشد، مقیسه تصمیم داشته کاری کند که با گروگانگیری امامی، حداقل تسویه حساب آنها را هم امامی پرداخت کند؟

۹- امامی در دادگاه گفته: «بدنبال اعاده حیثیت نیستم و رضایت می‌دهم؛پذیرش پرداخت بدهی کارتن‌خواب‌ها (امین کریمی و امیرحسین کریمیان) مثل این است که دزدان سومالی بگویند ما این‌قدر پول می‌خواهیم تا طرف را تحویل دهیم! بانک سرمایه روی کاغذ بنویسد که امامی را به شرطی تسویه می‌کنیم که بدهی بقیه را هم بدهد، با اکراه می‌پذیرم!»

*مشخص نیست در این ۳ سال مافیای فساد چه کسانی بوده‌اند که تلاش داشتند اذهان عمومی را از بدهی ۸ هزار میلیاردی بانک سرمایه به ادعای گران‌نمایی ۵۰ میلیاردی او منحرف کنند.

۱۰- با رسوایی وکیل مقیسه و تیم حقوقی‌اش و مدیران بانک سرمایه، نماینده حقوقی بانک ۱۰ روز است رفته تا نامه تسویه‌حساب را بیاورد که اینچنین بانک سرمایه گرفتار سناریوی مقیسه شده!

سوال از بانک سرمایه: ارزش املاک امامی در گروی بانک چقدر است؟ اگر ارزش املاک کمتر از بدهی‌ است آیا نمیشد املاک را پس دهید و پول نقد بگیرید؟ چرا این کار را نمی‌کنید؟ چرا دعوای حقوقی نکردید، چون آنجا با حضور کارشناسان حقوقی، مافیای فساد و مقیسه، لو می‌رفتند؟

مقیسه تصور می‌کرد《پشت درهای بسته و شوی تبلیغاتی روی اسم امامی، می‌تواند املاک امامی را مصادره و اسم بدهکاران ۸ هزار میلیاردی بانک سرمایه را سفیدسازی کند!》

مافیای فساد بازی را باخت؟

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا